اجیر کردن سارق برای دزدیدن کیف دخترخاله

تهران (پانا) - صاحب کمپ ترک اعتیاد که از رفتارهای دخترخاله همسرش دلخور بود، با اجیر کردن دو موتورسوار نقشه سرقت ۴۰۰ میلیون تومانی از وی را طراحی کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اجیر کردن سارق برای دزدیدن کیف دخترخاله

به‌گزارش ایران، چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که از کیف قاپی دو موتورسوار از زنی جوان حکایت داشت. بر اساس این فیلم دو زن جوان از مغازه‌ای خارج شده و قصد عبور از خیابان را داشتند که موتورسواری دو ترک از کنار آنها عبور کرده و چند قدم آن طرف تر، موتورسیکلت متوقف و جوان ترک نشین از آن پیاده شد.

مردی با لباس‌های مشکی و ماسکی سفید و مشکی که تمام صورت او را پوشانده بود به سراغ یکی از زن‌ها رفت و کیف او را سرقت کرده و بلافاصله سوار بر موتورسیکلت شده و از محل متواری شد؛ تمام این اتفاقات در ۲۷ ثانیه رخ داد.

پس‌از این سرقت، شاکی به پلیس خبر داد و مدعی شد ۴۰۰ میلیون تومان در کیفش پول و دلار داشته است و بلافاصله پرونده‌ای در این خصوص در اداره آگاهی تشکیل شد. تحقیقات کارآگاهان پلیس و بازبینی تصاویر فیلم‌های مداربسته این احتمال را برای کارآگاهان مطرح کرد که این سرقت اتفاقی نبوده و با برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفته است. چرا که سارق فقط کیف یکی از زن‌ها را سرقت کرده بود. در ادامه مشخص شد این دو زن دخترخاله هستند و شاکی به تازگی از انگلستان به ایران آمده است.با احتمال نقش داشتن دختر خاله شاکی در این سرقت، تحقیقات روی این موضوع متمرکز شد و در ادامه سرنخ‌هایی به‌دست آمد که نشان می‌داد شوهر دختر خاله شاکی عامل طراحی این نقشه سرقت است.

اجیر کردن دو سارق
با هماهنگی‌های قضایی، مرد جوان که صاحب کمپ ترک اعتیاد است و همسرش بازداشت شدند. سروش، مرد جوان که خود را در برابر مدارک و شواهد پلیسی می‌دید در نهایت به اجیر کردن دو کیف قاپ برای انتقامگیری از دختر خاله همسرش اعتراف کرد. با اعتراف او دو سارق کیف قاپ نیز بازداشت شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: چندی قبل خبری به پلیس آگاهی رسید که سرقتی از یک خانم صورت گرفته است. بلافاصله همکارانم وارد عمل شده و در بررسی‌های صورت گرفته در صحنه سرقت، متوجه مشکوک بودن رفتارهای خانم جوانی شدند که به‌همراه شاکی در صحنه بود، با هماهنگی‌های قضایی و تحقیقات صورت گرفته خانم جوان و سه همدستش دستگیر شدند. ۴ میلیارد ریال ارزش اموالی بود که در کیف شاکی قرار داشت و از سوی کیف قاپان به سرقت رفته بود.

گفت‌و‌گو با سردسته باند
چه شد که تصمیم به سرقت گرفتی؟

هدف ما سرقت نبود، من از دخترخاله همسرم کینه به دل گرفته بودم و می‌خواستم از او انتقام بگیرم.
برای چی از او کینه به دل گرفته بودی؟
دختر خاله همسرم ساکن انگلیس بود و زمانی که به ایران آمد خیلی از کارها مثل خرید سیم‌کارت و تلفن همراه را نمی‌توانست انجام دهد. من و همسرم کارهای او را انجام می‌دادیم که البته بیشتر همسرم این کار را می‌کرد، ولی بعد از مدتی متوجه شدیم که او به جای قدردانی از زحمات من و همسرم مانند خدمتکارانش با ما رفتار می‌کند، این موارد باعث شد که کینه او را به دل بگیرم و به فکر انتقامگیری بیفتم.
نقشه سرقت چه بود؟
من در جریان رفت و آمدهای او بودم و روزی که با همسرم برای انجام کاری به یکی از خیابان‌های شمال تهران رفته بود، تصمیم گرفتم نقشه انتقامگیری را اجرا کنم.
با موتورسواران اجیر شده برای سرقت چطور آشنا شدی؟
یکی از آنها رفیق و بچه محل قدیمی‌ام است و دیگری هم دو سال قبل برای ترک به کمپ ترک اعتیادم آمده بود.
برای این کار چقدر گرفتند؟
هیچی، همه چیز رفاقتی بود.
با وسایل سرقتی می‌خواستی چکار کنی؟
تصمیم داشتم بعد از یک یا دو هفته کیف را برگردانم.
داخل کیف چه بود؟
سه گوشی تلفن همراه مدل بالا، پول و دلار و همینطور پاسپورت و مدارک دختر خاله همسرم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار