برگزاری محفل انس با قرآن و زیارت مجازی حرم مطهر رضوی ویژه فرهنگیان و دانش آموزان گناباد

گناباد (پانا)- به همت معاونت پرورشی و دارالقرآن شهید دوستدار مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناباد زیارت مجازی حرم مطهر امام رضا(ع) و محفل انس با قرآن در پیام رسان شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل انس با قرآن و زیارت مجازی حرم مطهر رضوی ویژه فرهنگیان و دانش آموزان گناباد

حسین احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد در ابتدا با تبریک ایام الله دهه فجربیان کرد: از همه همکاران خاصه حوزه معاونت پرورشی مدیریت و مدیر دارالقرآن شهید دوستدار که در راستای ادامه سلسله برنامه های محفل انس با قرآن با رایزنی با معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی، مجال این محفل شکوهمند را فراهم آورند تشکر و برای آنها آرزوی سلامتی می کنم، نایب الزیاره تمام دانش آموزان، فرهنگیان و ملتمسین دعا برای برآورده شدن حوائج بودیم.

در ادامه برنامه ها قرائت زیارت امین الله توسط کارشناس قرآن و عترت و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاریان برتر بین المللی حرم مطهر انجام شد.

معاون تربیت بدنی و پرورشی گفت: با همکاری عزیزان آستان قدس رضوی این برنامه زیبا و معنوی از کنار ضریح مقدس رضوی برای فرهنگیان و دانش آموزان گناباد اجرا شد.

مجید فدوی افزود: در دهه فجر برنامه های متنوعی در حوزه معاونت پرورشی آموزش و پرورش گناباد برنامه ریزی شده که در حال برگزاریست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار