گرامیداشت و تجلیل از بانوان هیئت رزمی استان گلستان

گلستان(پانا)-مراسم گرامیداشت و تجلیل از بانوان هیئت رزمی و اهداء حکم های روسای استان گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت و تجلیل از بانوان هیئت رزمی استان گلستان

ظهر پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه،مراسم گرامیداشت و تجلیل از بانوان هیئت رزمی و اهداء حکم های روسای استان گلستان ، بارعایت پروتکلهای بهداشتی در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی برگزار شد. در این نشست،رضا متکی دبیر هئیت رزمی استان ،ضمن تشکر وقدردانی از تیم رزمی کار شهرستان ها و تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) بیان کرد: امروز بسیار خرسندیم که به بهانه گرامیداشت و تجلیل از مقام شایسته ی بانوانی ک در مجموعه ی رزمی استان تلاش و فعالیت می کنند،در خدمت پیشکسوتان رزمی استان هستیم و از همه ی عزیزان کمال قدردانی و تشکر را داریم.

وی ادامه داد: در شرایط بحرانی ویروس کرونا که رشد بسیار زیادی در سراسر کشور پیدا کرده، فوت مهرداد میناوند و علی انصاریان را به جامعه ورزش کشور تسلیت عرض می کنیم و امیدواریم هرچه زودتر این ویروس از بین برود.

در ادامه این نشست منوچهری رئیس ورزش های رزمی استان گفت: همه مجموعه هئیت رزمی استان در کنار هم زحمت کشیده و افتخارات خوبی بدست آورده اند که شامل: رتبه اول کشور در ارزیابی سال ۹۸، موفق به کسب ۲۰ مدال که ۷ مدال آن طلا بود را در مسابقات المپیاد استعداد های برتر کشور کسب کرده و همچنین دربین ۳۱ استان ،استان گلستان توانست مقام اول را در المپیاد کشوری بدست آورد.

منوچهری خاطر نشان کرد: ضمن تاکید بر ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، یادمان باشد برای یک انسان و یک فرد موفق ، یا یک مربی خوب، هیچ بن بستی وجود ندارد. بنابراین یا راهی می سازیم یا راهی خواهیم یافت.

در ادامه وی بیان کرد: انشالله با یاری خدا و کمک مربیان برجسته استان ،مسابقات را با برنامه ریزی دقیق انجام و مسابقات ۲۰۲۲تایلند در اسفند ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. بدون شک،استان گلستان میتواند رزمی کاران حرفه ای را برای مسابقات جهانی پرورش دهد.

وی در پایان ضمن تشکر از پیشکسوتان رزمی استان، رئیس کمیته داوران و تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان بیان کرد: برای تمامی مربیان و ورزشکاران آرزوی سلامتی و قهرمانی داریم و به حول قوه الهی درسال اینده شاهد درخشش ورزشکاران استان و کشورمان درمسابقات جهانی و بین المللی خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار