اختتامیه و اهدای جوایز «لیگ ورزش در خانه»

چناران (پانا)- با حضور رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور، رئیس هیات ورزش های همگانی استان خراسان رضوی و جمعی از مسئولان شهرستان گلبهار، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز «لیگ ورزش در خانه» برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه و اهدای جوایز «لیگ ورزش در خانه»

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه بود، حسن خالقی مقدم عضو هیات مدیره شرکت عمران و مسئول نمایندگی ورزش و جوانان گلبهار اظهار کرد: ایده و اجرای طرح "لیگ ورزش در خانه" توسط هیات ورزش های همگانی شهرستان گلبهار صورت گرفت و در ٧ حرکت ورزشی که در منزل قابل انجام است، به مرحله اجرا رسید، شهروندان خوب گلبهاری طی دو ماه حدود ۴۵٠ کلیپ ورزشی ارسال کردند که پس از داوری اکنون از نفات برگزیده تقدیر خواهیم کرد.

حجت الاسلام غلامی امام جمعه گلبهار به افزایش رشته و امکانات ورزشی جامعه بعد از انقلاب پرداخت و افزود: امیدواریم تا مردم به اهمیت ورزش همگانی که زمینه ساز شکوفایی استعدادها است پی ببرند و در این جهت که نشاط اجتماعی را به‌همراه دارد تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا شرایط خوبی را در کشور رقم بزنیم. همچنین از تمام ورزشکاران و تلاشگران حوزه ورزش بویژه مهندس گریوانی که حامی ورزش شهرستان هستند تشکر می کنم.

دونده سرپرست فرمانداری گلبهار نیز ضمن تقدیر از تلاش های شرکت عمران و اداره ورزش و جوانان گلبهار، گفت: اگر به دنبال توسعه جامعه هستیم باید جامعه پویا و سالمی داشته باشیم و همه باید تلاش کنیم تا کانون خانواده گرمتر و امید به زندگی و آستانه تحمل در جامعه بیشتر شود. ما آمادگی داریم تا هر برنامه شاخصی که در استان و کشور بر زمین مانده است را با همکاری ادارات و سازمان ها بویژه مجموعه شرکت عمران و اداره ورزش و جوانان در گلبهار اجرا کنیم.

آذریان رییس هیات ورزشهای همگانی خراسان رضوی ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در استان خراسان رضوی و شهرستان گلبهار، بیان نمود: تمام راهبرهای فدراسیون در جهت خروج مردم از نگرانی، در بهترین حالت ممکن ابتدا در گلبهار برگزار شد. از مهندس گریوانی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار به عنوان پرچم دار ورزش همگانی استان که در خط رهبری و ولایت و همچنین در راستای ترویج ورزش در جامعه تلاش های فراوانی داشته و همچنین خواهند داشت، تقدیر و تشکر می کنم.

وی اظهار کرد: طبق آمار رسمی ۵۶ درصد مردم فعالیت ورزشی مناسب ندارند که از این بین ۶۴ درصد بانوان فعالیت ورزشی مناسب ندارند. به همین جهت سرعت رشد جمعیت سالمند سه برابر حالت معمولی می باشد که بیانگر این است کشور با سرعت به سمت پیر شدن جمعیت می رود.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور با اهدای لوح تقدیر از هومن گریوانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار به عنوان حامی ورزش و جوانان کشور تشکر کرد و این مراسم با اهدای جوایز و لوح تقدیر به نفرات برتر لیگ ورزش در خانه، در ٧ رشته مختلف ورزشی، به پایان رسید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار