مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات خبر داد:

اهدای ۲۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان کلات

کلات(پانا)-در راستای نشست و گفتگوی مدیر آموزش و پرورش کلات و معاونت ارزی و اعتبارات سرپرستی بانک صادرات استان خراسان رضوی ۲۰ دستگاه تبلت به منظور ارتقای کیفیت و توسعه زیرساخت های آموزش مجازی برای دانش آموزان کم برخوردار و تحت حمایت نهاد بهزیستی شهرستان، طی مراسمی به دانش آموزان اهدا شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اهدای ۲۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان کلات

با حضور مهدی ناصری، فرماندار شهرستان، رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش کلات، حیدرنژاد مدیر اداره بهزیستی و با حضور معاون ارزی و اعتبارات و جمعی از کارکنان سرپرستی شعب بانک صادرات استان خراسان رضوی، تعداد بیست عدد تبلت به ارزش ریالی ششصد ‌و ‌بیست‌میلیون ریال (۶۲ میلون تومان) به دانش آموزان عزیز تحت حمایت نهاد بهزیستی شهرستان کلات اهدا شد.

این تبلت ها در راستای دیدار و نشست مدیر آموزش و پرورش کلات با معاون ارزی و اعتبارات بانک صادرات، سرپرستی شعب استان و هزینه کامل آن توسط کارکنان خدوم شاغل و بازنشسته بانک صادرات تامین، تهیه و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت تحت حمایت بهزیستی قرار گرفت.

رمضان پروانه مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات در این جلسه گفت: مادامیکه دانش آموزان عزیز با این دستگاه ها آموزش می بینند دعای خیرشان بدرقه راه بانیان خیر خواهد بود.

وی در پایان این جلسه به نمایندگی از معلمان، دانش آموزان و اولیا از زحمات مدیر عامل، معاونین و کارکنان بانک صادرات استان تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار