محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

آموزش و پرورش بنیادی ترین نهاد تمدن سازی است

تبریز(پانا) - محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و علیرضا منادی در آئین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه در منطقه سفیدان حضور داشتند.

کد مطلب: ۱۱۶۰۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش بنیادی ترین نهاد تمدن سازی است

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک ایام دهه فجر گفت: قیام مردم غیرتمند آذربایجان در ۲۹بهمن ۱۳۵۶ را گرامی می دارم که آذربایجان با تمام توان به دفاع از انقلاب آمد. آذربایجان در دفاع مقدس، انقلاب و مشروطه تاریخ پر افتخاری برای ایران و اسلام رقم زده است که من افتخار دارم امروز در این کار خیر کنار شما هستم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با قدردانی از حرکت این خیر تبریزی گفت: از حاجیه شکر بانو منادی بخاطر شروع این کار خیرشان تشکر می کنم، دهه پنجم انقلاب، دهه آینده سازان است؛ در این دهه آینده انقلاب پایه ریزی می شود و چون اولین دهه گام دوم انقلاب است؛این پایه گذاری آینده ایران است که به سوی تمدن خواهیم رفت.
این مقام مسئول با اشاره به نقش مردم و آموزش و پرورش در گام دوم انقلاب گفت: برای درست کردن تمدن باید از آموزش و پرورش شروع کنیم که آموزش و پرورش بنیادی ترین نهاد تمدن سازی است. همانطور که مردم انقلاب را به پا کرده و جنگ را مدیریت کردند، اکنون نیز باید مردم به صحنه بیایند و دولت هم باید هدایتگر و حامی مردم در این امر باشد و تمدن سازی فقط با کمک مردم امکان پذیر است.

محسن رضایی ادامه داد: این حرکتی که در بخش سفیدان در حال انجام است، لبیک گویی به مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان تحولاتی در آموزش و پرورش گفت: در مسئله گام دوم انقلاب باید تحولات زیادی در ساختار، نظام آموزشی و مسئله توجه به تربیت در آموزش و پرورش انجام گیرد و باید در رفاه کارکنان، مدیران، دبیران و... رسیدگی جدی تری انجام شود.

علیرضا منادی نیز در این مراسم با اشاره به ساخت مدرسه توسط مادر خود گفت: چون مادر من اهل این منطقه است، برای رشد فکری و فرهنگی بانوان این منطقه تلاش می کند.
زینب علمدار مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ تبریز با تشریح این کار خیر گفت: باتوجه به توسعه و افزایش جمیعت دانش آموزی بخش سفیدان ما با مشکل فضای آموزشی مواجه شدیم و این مشکل را با رییس کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری مجلس در میان گذاشتیم که وی از طرف مادرشان برای ساخت مدرسه ۶کلاسه اعلام آمادگی کردند؛ این کار خیر در راستای طرح آجر به آجر سازمان نوسازی مدارس انجام شده است.

منادی، همچنین در حاشیه آئین کلنگ زنی در گفتگو با علمدار قول اهدای زمین برای باشگاه ورزشی در این منطقه را داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار