برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر، نمایشگاه‌های کتاب فجر و آثار انفرادی هنرمند خوشنویس شهرستان اسلامشهر در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۱۶۰۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان اسلامشهر

در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، تبیین اهداف و آرمان‌های والای انقلاب و آشنا ساختن نسل جوان با این آرمان‌ها و ارزش‌ها، نمایشگاه بزرگ کتاب فجر با حضور جعفری، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، سیدی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری و جعفری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اسلامشهر، گشایش یافت.

در این نمایشگاه 800 عنوان کتاب با عناوین و موضوعات مختلف دینی، مذهبی و عرفانی، علوم قرآنی، دفاع مقدس، روانشناسی، کودک و نوجوان ، تاریخی و .. در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفته است.

همچنین نمایشگاهی از آثار هنرمند خوشنویس شهرستان اسلامشهربه همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر و آموزشگاه خوشنویسی نقطه، در نگارخانه هنر منطقه درحال برگزاری است.

از این نمایشگاه امین اسدی رئیس شورای اسلامی شهرستان و جمعی از مسئولان انجمن‌های فرهنگی و هنری بازدید بعمل آوردند.

در این نمایشگاه تعداد 70 اثر خوشنویسی به خط نسخ ایرانی اثر هنرمند خوشنویس تقی مقصودی که شامل 43 تابلوی خط خودکاری و مابقی خط قلم نسخ در اندازه های مختلف می باشد در معرض دید عموم علاقمندان و بازدید کنندگان قرار گرفته است .

خبرنگار دانش‌آموز: الینا ولی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار