حجت الاسلام قرائتی در مراسم میلاد حضرت زهرا(س) در دانشگاه فرهنگیان:

کسی که محتوای علمی را بدون انحصار در اختیار مشتاقان قرار دهد در مسیر کوثر حرکت کرده است

تهران (پانا) - به گفته حجت الاسلام قرائتی چنانچه هر کدام از ما علمی دارد و از آن برای خدمت به بشریت بدون محدود کردن آن استفاده کند و هنگام تولید یک محتوای علمی آن را بدون انحصار و برای رضای خدا در اختیار همه مشتاقان قرار دهد از زمره افرادی خواهد بود که در مسیر کوثر حرکت کرده است.

کد مطلب: ۱۱۶۰۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
کسی که محتوای علمی را بدون انحصار در اختیار مشتاقان قرار دهد در مسیر کوثر حرکت کرده است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) که در نمازخانه سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، با تفسیر سوره کوثر به نقش و ابعاد گوناگون ایشان در زمان حیات تا کنون پرداخت و گفت: سوال مهم در این مسیر این است که چگونه و از چه روشی می توانیم تبدیل به کوثر شویم و در این راه پرخیر و برکت قدم برداریم.

وی با بیان اینکه نیت انسان ها محدود نمی شود، و با نیت بزرگ می توانیم کوثر باشیم، افزود: ما می توانیم با نیت بزرگ همه کوثر باشیم راه کوثر بسته نیست، امام(ره) و انقلاب یک کوثر بود البته ما با حضرت زهرا(س) قابل قیاس نیستیم اما می توانیم از این که هستیم بالاتر برویم.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: چنانچه هر کدام از ما علمی دارد و از آن برای خدمت به بشریت بدون محدود کردن آن استفاده کند و هنگام تولید یک محتوای علمی آن را بدون انحصار و برای رضای خدا در اختیار همه مشتاقان قرار دهد از زمره افرادی خواهد بود که در مسیر کوثر حرکت کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، با اشاره به فرصت فصای مجازی برای انتشار دانش، خاطر نشان کرد: امروزه با توجه به گسترش فضای مجازی انتشار دانش به وضوح آسانتر از پیش شده است و باید از این فرصتِ کمال بهره برداری صورت پذیرد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به وجهه علمی حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: علم صدیقه طاهره از آن موضو عات مهمی است که کمتر به آن اشاره شده است که یکی از دلایل علم حضرت وجود مصحف ایشان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار