۱۴ میلیارد ریال برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد شیروان هزینه شد

بجنورد (پانا) - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان خبر داد ۱۴ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال برای کمک به ساخت و تکمیل مسکن مددجویان این شهرستان خراسان شمالی در سال جاری هزینه شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۴ میلیارد ریال برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد شیروان هزینه شد

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، مرتضی صفی پور اظهار کرد: این میزان اعتبار از محل منابع مختلف برای ساخت و تکمیل ۳۵ واحد مسکن مددجویان تحت پوشش این نهاد هزینه شده است.
وی گفت: همچنین پنج میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال برای کمک به تعمیر مسکن مددجویان برای ۸۹ باب و هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای کمک به خرید ۱۵ باب مسکن هزینه شد که خانوارهای نیازمند و محروم از این خدمات برخوردار شدند.
صفی پور با تاکید بر اینکه مددجویان واجد شرایط می توانند برای ساخت یا تعمیرات واحدهای مورد نظر از مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال تسیهلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت بهره مند شوند، افزود: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته، ساماندهی نیازمندان حاشیه شهرها نیز از دیگر مسائلی است که پیگیر آن هستیم.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان با تاکید بر اینکه موضوع مسکن برای نیازمندان از مباحث اصلی در توانمندسازی آنها به شمار می رود، گفت: براساس سیاست های کمیته امداد اولویت ساخت واحدهای مسکونی به مناطق روستایی تعلق دارد زیرا مسکن گران ترین خدمتی است که به نیازمندان ارائه خواهد شد.
هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.
شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار