سامان قدوس:عاشق بازی برای تیم ملی ایران هستم

تهران (پانا) - هافبک تیم ملی فوتبال ایران مطمئن است تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی صعود خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
سامان قدوس:عاشق بازی برای تیم ملی ایران هستم

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،سامان قدوس،هافبک تیم ملی درباره رقابت های تیم ملی در مقدماتی جام جهاین 2022 قطر عنوان کرد:ما دو،یا مسابقه بسیار مهم در این مرحله در پیش داریم.باید در این بازی ها به پیروزی برسیم و در نهایت به جام جهانی برویم.من هنوز به تیم ملی ایران علاقمند هستم.
وی درباره اهمیت حضور تیم ملی ایران در جام جهانی گفت:صعود به جام جهانی بسیار اهمیت دارد و هر چیزی جز این موضوع ناکامی است.به ویژه با تیمی که داریم حتما باید صعود کنیم.
قدوس درباره حضورش در تیم ملی اظهار داشت:پوشیدن پیراهن تیم ملی ارزش بسیاری دارد و من حس غرور می کنم.من عاشق بازی برای تیم ملی ایران هستم.
وی درباره کار با دراگان اسکوچیچ گفت: من یک جلسه با او بودم ولی به نظر می آید مربی خوبی است و تاکید زیادی روی تمرینات دارد و فوتبال درگیرانه را دوست دارد.مشخص است اسکوچیچ دانش زیادی دارد.
قدوس درباره شایستگی های فعلی تیم ملی خاطرنشان کرد:الان دو موضوع را می گویم.سردار آزمون و مهدی طارمی دو عنصر مهم تیم ملی فعلی هستند که در اروپا جایگاه مهمی دارند.طارمی در حال حاضر در پورتو حضور دارد و مرتب گل می زند.آنها بزرگ ترین ستارگان هستند.
وی درباره اینکه علاقمند است در تیم ملی در چه پستی بازی کند اظهار داشت:این موضوع به سیستم تیم ملی بستگی دارد.
قدوس درباره اینکه آیا تیم ملی ایران را در جام جهانی قطر خواهیم دید گفت:بله ما صعود می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار