محسنی بندپی:

احداث مترو از مطالبات به حق مردم شهرستان اسلامشهر است

اسلامشهر (پانا) - با افتتاح پروژه مهم مترو اسلامشهر مردم شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران از یک حمل و نقل مطمئن به همراه کاهش درتصادفات و آلودگی زیست محیطی برخوردار خواهند شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
احداث مترو از مطالبات به حق مردم شهرستان اسلامشهر است

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان اسلامشهر و در جمع مسئولان منطقه در سالن همایش‌های فرمانداری در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل اظهار کرد: امام خمینی(ره)با رهبری انقلاب اسلامی عزت و افتخار را برای مردم ایران، مسلمانان و آزادیخواهان جهان به ارمغان آورد.

او در ادامه با قدردانی از زحمات مجموعه فرماندار و مسئولان اسلامشهر افزود: در تمامی عرصه‌های شهرستان با عقلانیت مسئولان شاهد توسعه و پیشرفت هستیم و مترو اسلامشهر نیز از مطالبات به حق مردم شهرستان است و با عزم و اراده شهردار و شورای شهر اسلامشهر در حال حرکت بر طبق برنامه زمان‌بندی است و با افتتاح این پروژه مهم مردم شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران از یک حمل و نقل مطمئن به همراه کاهش در تصادفات و آلودگی زیست محیطی برخوردار خواهند شد و آمادگی همکاری استانداری نیز در ادامه راه برای تحقق مترو اسلامشهر را اعلام کرد.

بندپی تصریح کرد: در موضوع مهم اشتغال، شهرستان اسلامشهر 10086سهمیه داشت که تاکنون اشتغال از این رقم نیز بالاتر رفته و با نگاهی به منویات رهبری در نامگذاری هر سال و توجه ایشان به اقتصاد و جهش تولید می‌دانیم اشتغال در بسیاری موارد از جمله کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است.

در این نشست، مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی با اشاره به وفاق و همدلی مسئولان شهرستان در راستای کسب رتبه‌های برتر اشتغال قرآنی، آموزشی، فرهنگی و ...اظهار کرد: در حوزه‌های اقتصاد معیشتی، تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم، اقتصاد مولد و... از پیشرفت‌هایی خوبی برخوردار هستیم.

او بیان کرد: در مبحث طرح ملی مسکن ما نیاز به همکاری هرچه بیشتر اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران را داریم و از استاندار تهران درخواست کرد در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار