درسفر یک روزه استاندار تهران:

افتتاح 72 پروژه عمرانی و خدماتی درشهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - 72 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰میلیارد تومان در شهرستان اسلامشهر و بخش احمدآباد مستوفی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۶۰۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 72 پروژه عمرانی و خدماتی درشهرستان اسلامشهر

در پنجمین روز از ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با سفر به شهرستان اسلامشهر در گلزار شهدای امام زاده عقیل(ع) منطقه حضور یافت و به شهدای شهرستان اسلامشهر ادای احترام کرد.

در ادامه این مراسم، مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر در سخنانی با گرامی‌داشت چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در شهرستان اسلامشهر ما افتخار خدمتگزاری 5 شهید دوران انقلاب اسلامی، 900 شهید از هشت سال دفاع مقدس،27شهید مدافع حرم ،3450جانباز و 216 آزاده سرافراز را داریم.

او افزود: امروز شاهد افتتاح ۷۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۹۰میلیارد تومان در شهرستان اسلامشهر هستیم، سه پروژه عمرانی و سه پروژه صنعتی و اشتغالزایی با حضور شما استاندار تهران به بهره‌برداری می رسد و باقی پروژه‌ها نیز بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

هنرستان ورزشی تربیت‌بدنی دختران حضرت فاطمه زهرا (س)، مدرسه ۵ کلاسه خیرساز، پروژه توسعه باغ بادام به وسعت ۱۰۰ هکتار، فاز نخست طرح بهسازی جاده احمدآباد مستوفی به کمربندی آزادگان در مسیر رفت و برگشت به طول پنج کیلومتر، طرح آبیاری تحت فشار بخش احمدآباد مستوفی توسط استاندار تهران افتتاح شد و مسئولان از روند احداث بوستان شش و نیم هکتاری شهید سلیمانی اسلامشهر نیز بازدید به عمل ‌آوردند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار