هفتمین مرکز یادگیری محلی سوادآموزی در استان گیلان بهره برداری شد

رشت ( پانا) - همزمان با دهه مبارک فجر و خجسته زادروز دخت نبی اکرم (ص)، هفتمین مرکز یادگیری محلی استان گیلان به نام نقش و نگار، در آموزش و پرورش ناحیه دو رشت گشایش یافت.

کد مطلب: ۱۱۶۰۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
هفتمین مرکز یادگیری محلی سوادآموزی در استان گیلان بهره برداری شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان در حاشیه افتتاح این مرکز اظهار کرد: یکی از اولویت های اصلی سازمان نهضت سوادآموزی، مهارت آموزی در کنار آموزش خواندن و نوشتن است و مراکز یادگیری محلی به واقع تحقق بخش این هدف است.

وی تصریح کرد: در مراکز یادگیری محلی سوادآموزان با آموزش خواندن و نوشتن و حرفه‌آموزی، انواع مهارت زندگی و شغلی را فرا می گیرند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: در مرکز یادگیری «نقش و نگار»، ۵۰ سوادآموز ثبت نام کرده اند و انواع مهارت های زندگی مانند: فرزند پروری، حقوق شهروندی، مشاوره و همچنین مهارت های شغلی مانند: قالی بافی، گلیم بافی، سفره آرایی، خیاطی و... را به صورت کاملا رایگان می آموزند.

پیش از این، شش مرکز یادگیری محلی دولتی و غیر دولتی در شهر های آستانه اشرفیه، تالش، ناحیه یک رشت، فومن و صومعه سرا نیز در استان گیلان تشکیل شده و مشغول فعالیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار