استاندار زنجان:

دستگاه قضایی زنجان برای حل مشکلات واحدهای تولیدی فعالیت خوبی دارد

زنجان (پانا) - استاندار زنجان عنوان کرد ورود و پیگیری دستگاه قضایی استان زنجان در خصوص حل مشکلات شرکت های تولیدی در زنجان که هم مشکل مدیریتی و هم مشکل نقدینگی دارند خوب بوده است.

کد مطلب: ۱۱۶۰۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه قضایی زنجان برای حل مشکلات واحدهای تولیدی فعالیت خوبی دارد

به گزارش اداره کل دادگستری استان زنجان، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در مراسم آزادی زندانیان در محل دادگستری زنجان، گفت: کمک صادقانه و مؤثر دستگاه قضائی به مدیریت استان برای حل مشکلات در حوزه‌های مختلف بسیار ارزشمند است.

وی اقدامات دادگستری استان زنجان در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان را مطلوب اعلام کرد و گفت: باید اقدامات خیر خواهانه در استان تقویت شود.

استاندار زنجان به ورود و پیگیری دستگاه قضائی استان در خصوص حل مشکلات شرکت تولید کننده ترانسفو در زنجان که هم مشکل مدیریتی و هم مشکل نقدینگی داشت اشاره کرد و گفت: اگر ورود به موقع و قاطع دستگاه قضائی نبود امروز وضعیت این شرکت معلوم نبود.

حقیقی تاکید کرد: دستگاه قضائی در استان زنجان در سال جاری باعث فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی زیادی شده است.

وی افزود: مشکل شرکت تولید نخ تایر هم با کمک و ورود دستگاه قضائی استان رفع شد و این شرکت امسال در حال حاضر فعالیت بسیار خوبی دارد.

استاندار زنجان بر لزوم توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه تاکید کرد و افزود: کمیته امداد، ستاد دیه استان، ستاد اجرایی فرمان امام و سپاه استان درآزادی زندانیان جرایم غیر عمد همکاری بسیار خوبی دارند.

حقیقی بر لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید این مهم در جامعه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار