لزوم مطالعه دقیق و آگاهی دانشجو معلمان به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش بر لزوم مطالعه دقیق و آگاهی دانشجو معلمان به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
لزوم مطالعه دقیق و آگاهی دانشجو معلمان به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در آیین استقبال از نو دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، ضمن تبریک و تهنیت ایام پر برکت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و چهل و دومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با اشاره به جایگاه و شان دانشگاه فرهنگیان، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص این دانشگاه حکایت از جایگاه و اهمیت معلم و دانشگاه فرهنگیان دارد.

وی با تاکید بر ضرورت مطالعه دقیق سند تحول بنیادین از سوی دانشجو معلمان، خاطر نشان کرد: ما معلمی می خواهیم که بر مبنای سند تحول بنیادین دانش آموزان را تربیت کند، آن چه سازمان پژوهش به عنوان محتوای کتب درسی اعلام می کند، بر مبنای سند تحول بنیادین است و معلم باید با اعتقاد و ایمان آن را تدریس کند.

دکتر احمدی لاشکی، بر ضرورت روزامدی دانشِ دانشجو معلمان اشاره کرد و افزود: آن چه امروز باید بیاموزید علم روز است، نمی توان با علم دیروز فرزند امروز را برای نسل فردایمان تربیت کرد.

وی با اشاره به مطالعات انجام شده با بیان این که فرمانروایان جدید جهان کسانی هستند که بر جهان مجازی مسلط شوند، گفت: دانشگاه فرهنگیان و دانشجو معلمان باید به علم روز مسلح و مسلط شوند، گام بعدی فناوری ها آن قدر به انسان نزدیک خواهد شد که دیگر به چشم نخواهند آمد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به پذیرش دانشجو و مهارت آموزان در دانشگاه فرهنگیان، مسئولیت این دانشگاه را در پرورش معلمان شایسته آینده، سنگین توصیف کرد و گفت: با پرورش و هدایت مناسب و شایسته دانشجو معلمان و تربیت صحیح نسل آینده کشور از سوی آنان، یقین بدانید کشور مشکلی نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار