عابدی: فهم آیات قرآن سبب کاربردی کردن آن در گفتار، رفتار و عمل انسان می شود

تهران (پانا)- معاون آموزش ابتدایی منطقه 15، تدبر در قرآن را سبب رفتار انسان بر اساس دستورات الهی دانست.

کد مطلب: ۱۱۶۰۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
عابدی: فهم آیات قرآن سبب کاربردی کردن آن در گفتار، رفتار و عمل انسان می شود

نشست فهم قرآن در دوره ابتدایی با حضور محمدرضا عابدی، معاون آموزش ابتدایی منطقه 15 و رضا دژبخش عضو مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران و مدیران مجری این طرح در سال گذشته، در دبستان شاهد نصر منطقه 15 آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

با توجه به اهمیت آشنایی دانش آموزان با قرآن کریم در حصول تربیت دینی و انتقال صحیح مفاهیم قرآنی، این جلسه با هدف آشنایی و انس و علاقه با قرآن، کسب مهارت روخوانی، آشنایی با قوانین ضروری، ارائه برنامه های پیشنهادی برای تدبر در آیات و سوره ها برگزار شد.

عابدی معاون آموزش ابتدایی منطقه ۱۵ گفت: یکی از نیازهای اساسی جوامع و انسان ها تدبر در فهم معارف قرآنی است. انس با کلام الهی و فهم این آیات سبب کاربردی کردن آن در گفتار، رفتار و عمل انسان می شود و بهترین زمان برای یادگیری این آموزه ها در سنین کودکی و نوجوانی است.

عابدی در ادامه افزود: گر چه انسان ز گهواره تا گور باید به دنبال کسب علم و دانش باشد؛ اما سنین پایین تر دوران طلایی جهت یادگیری است و در واقع در این سنین هر چه می آموزد در ذهن او حک می شود.
گفتنی است، در این جلسه سخنان رضا دژبخشی در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) برای تمامی مدیران مدارس ابتدایی منطقه 15 به صورت زنده پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار