مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران:

ترکیب عشق، هنر و علم منجر به اتفاقات خوشایند در تعلیم و تربیت می شود

تهران (پانا) - همزمان با ایام الله دهه فجر و سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در مراسم بازگشایی ورزشگاه شهید رجایی منطقه 8، مدید آموزش و پرورش منطقه، احساس مسئولیت پذیری را امری مهم در جهت پیشبرد امور بزرگ و سخت دانست.

کد مطلب: ۱۱۶۰۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ترکیب عشق، هنر و علم منجر به اتفاقات خوشایند در تعلیم و تربیت  می شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8 تهران، مراسم بازگشایی ورزشگاه شهید رجایی منطقه، پس از چهار ماه کار شبانه روزی همکاران تربیتی بدنی، با حضور مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه، مسئولین تربیت بدنی اداره کل شهر تهران و اعضای شورای معاونین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

مینو زمان، ضمن تقدیر و تشکر از معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه و همه کسانی که با دلسوزی و صبوری در بازسازی مجموعه ورزشی شهید رجایی نقشی داشته اند گفت: ترکیب عشق، هنر و علم منجر به اتفاقات خوشایندی در تعلیم و تربیت می شود. حس مسئولیت و زنده ‌نگه‌داشتن این حس می تواند کارهای بزرگ و سخت را در این مسیر هموار کند.

در ادامه وحید شیخی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 8 که از روزهای اول پروژه بهسازی و مرمت ورزشگاه شهید رجایی حضور داشت، نیز گفت: دستیابی به توسعه پایدار شهری مستلزم دارا بودن شاخص هایی است که بتواند امکانات و نیازهای یک شهر را در حد ضرورت به گونه ایی تامین کند که نه تنها برای نسل حاضر بلکه برای انسانهای آینده هم مورد بهره برداری و استفاده قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: توسعه و تجهیز ورزشگاه ها در راستای عملیاتی کردن اهداف سند تحول بنیادین نظام آموزشی و پرورشی، تمرکز بر ساحت زیستی بدنی و هم چنین ساحت اخلاقی و اجتماعی دانش آموزان است.

همچنین بهرامی، کارشناس مسئول اماکن و مراکز ورزشی شهر تهران ضمن سپاس از همکاری خوب مدیریت منطقه 8 با حوزه تربیتی بدنی از زحمات این مجموعه قدردانی کرد.

در پایان بهنوش رضاقلی کارشناس مسئول تربیت بدنی منطقه نیز با تقدیر از مدیران، پرسنل و کلیه نیروهای مجموعه، اقدام به گزارش اجمالی در خصوص به‌سازی ورزشگاه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار