ابلاغ دستورالعمل اجرایی سامان‌دهی امور مدارس

تهران (پانا) - مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش‌وپرورش دستورالعمل اجرایی سامان‌دهی امور مدارس منحله/ متوقف یا منفک شده/مکان یا مدرسه معین را به استان‌ها ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ دستورالعمل اجرایی سامان‌دهی امور مدارس

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش‌وپرورش، در راستای ایجاد وحدت رویه در تحویل و تحول اسناد و مدارک موجود در مدارس موردنظر، دستورالعمل اجرایی سامان‌دهی امور مدارس منحله/ متوقف یا منفک شده/مکان یا مدرسه معین را به استان‌ها ابلاغ کرد

بر این اساس؛ با توجه به اینکه همه‌ساله تعدادی از مدارس به دلایل گوناگون و برابر ضوابط منحل یا متوقف‌شده و یا از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود که این امر موجب بروز مشکلاتی ازجمله، سردرگمی افراد ذی‌نفع و مسئولین ذی‌ربط می‌شود؛ لذا به‌منظور ایجاد وحدت رویه در تحویل و تحول اسناد و مدارک موجود در مدارس موردنظر، دستورالعمل اجرایی سامان‌دهی امور مدارس منحله/ متوقف یا منفک شده/مکان یا مدرسه معین ابلاغ‌شده است.

گفتنی است؛ استان‌ها باید در اسرع وقت دستورالعمل پیوست جهت اجرا به‌تمامی مدیریت/ادارات آموزش‌وپرورش شهرستان، منطقه و نواحی تابعه ارسال کنند.

همچنین؛ نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل بر عهده مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار