برگزاری جشن عبادت ویژه دانش آموزان دختر مکلف پایه سوم ابتدایی

یزد (پانا) - به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) جشن عبادت ویژه ۳۹۵۰ دانش آموز دختر مکلف پایه سوم ابتدایی در پژوهشسرای برازنده مقدم یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن عبادت ویژه دانش آموزان دختر مکلف پایه سوم ابتدایی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک یزد به مناسبت جشن عبادت دانش آموزان دختر مکلف پایه سوم ابتدایی گفت: امروز خداوند با شما دانش آموزان سخن می گوید و به سخنان شما گوش می کند پس باید سعی کنید که از اشتباهات دوری کنید و از زندگی ائمه اطهار و زندگینامه شهدا درس بگیرید مخصوصا از کلام قرآن مجید تا بتوانید در این دنیا خوب زندگی کنید.

زهره امیرچقماقی ضمن تبریک روز مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)بیان کرد: ما هر آسایش و آرامشی را داریم مدیون شهداییم .مادران عزیز توجه کنند که شهدا مادرانی همانند شما داشته اند که آنها را به راه درست راهنمایی می کردند. شما هم فرزندانتان را در راهی که به آن مکلف شده اند هدایت کنید چون تمام دارایی ما فرزندانمان هستند که با سرلوحه قرار دادن زندگی حضرت زهرا (س) انشاا... فرزندانی صالح خواهیم داشت.

وی به افزود : عزیزانم ! باید همیشه برای داشتن مادرانتان خدا را شکر بگویید. یادتان نرود که حالا شما می توانید با خالق این جهان زیبا سخن بگویید و او هرچه را از او بخواهید به شما می دهد. فرزندانم ! با قرآن انس بگیرید و حتما معنی آن را بخوانید اگر زندگی شما بر پایه قرآن استوار باشد در هر دو دنیا سعادتمند خواهید شد .

وی خطاب به مدیران و معلمان بیان کرد: من از شما تقاضا دارم غیرت ملی را به دانش آموزان آموزش دهید تا یاد بگیرند نسبت به میهن و پرچم خود با احترام رفتار کنند . شما به عنوان پیشانی آموزش و پرورش به فرزندانمان یاد بدهید هر کجا هم که زندگی می کنند با غیرت میهنشان بار بیایند. این فرزندان هستند که سرمایه ما در آینده خواهند بود.

در پایان زهره امیر چقماقی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این برنامه و سپاسگزاری از همه دانش آموزان، مادران و معلمان افزود: عزیزانم دعا کنید که این شرایط به زودی به پایان برسد چون قلب های شما پاک و بی گناه است.

جشن عبادت مکلفین با اجرای ویژه برنامه جنگ شادی و برنامه های اجرایی همچون دکلمه خوانی توسط دانش آموزان اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار