در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوانوردی هند؛

وزیر دفاع: ایران به سمت تکنولوژی‌های پیشرفته حرکت می‌کند

تهران (پانا) - وزیر دفاع تاکید کرد به محصولات بومی خوبی با تلاش جوانان برومند ایران اسلامی و متخصصین صنعت هوایی دست پیدا کردیم که از نمونه‌های آن جنگنده سبک کوثر و جنگنده پیشرفته آموزشی یاسین و انواع بالگردها و پهپادهاست که به دنبال  ارتقای فناوری‌های آن هستیم.

کد مطلب: ۱۱۶۰۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
وزیر دفاع: ایران به سمت تکنولوژی‌های پیشرفته حرکت می‌کند

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوانوردی هند گفت: نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی نشان می‌دهد که کشور هند یک حرکت جدی و فناورانه‌ای در حوزه صنعت هوایی آغاز کرده است و در این راستا از توانمندی‌های خود و بخش خصوصی نیز در جهت پیشرفت‌های چشمگیر استفاده می‌کند.

امیر سرتیپ حاتمی تصریح کرد: در صنعت هوایی علی رغم تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه به دستاوردهای بسیار خوبی در ایران اسلامی رسیده‌ایم و طی سالهای اخیر به محصولات بومی خوبی با تلاش جوانان برومند ایران اسلامی و متخصصین صنعت هوایی دست پیدا کردیم که از نمونه‌های آن جنگنده سبک کوثر و جنگنده پیشرفته آموزشی یاسین و انواع بالگردها و پهپادهاست که به دنبال ارتقای فناوری‌های آن هستیم.

امیر سرتیپ حاتمی افزود: افق و چشم‌انداز خوبی را در صنعت هوایی ایران اسلامی با همت و پشتکار متخصصین متعهد ایران اسلامی شاهدیم و امیدواریم با سرعت هرچه بیشتر به سمت تکنولوژی‌های پیشرفته حرکت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار