فولاد خوزستان نامزد میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا شد

تهران (پانا) - باشگاه فولاد خوزستان درخواست میزبانی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
فولاد خوزستان نامزد میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا شد

در ادامه روند ارسال درخواست‌های میزبانی کشورهای آسیایی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021، اینبار نوبت به ایران رسید که حرکتی در زمینه بدست آوردن میزبانی انجام دهد. پیش از این کشورهای امارات، قطر و عراق برای گرفتن میزبانی دیدارهای مرحله گروهی این فصل از رقابت‌ها درخواست رسمی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده‌اند.

باشگاه فولاد خوزستان که یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های فوتبال ایران را به نام فولاد آره‌نا در اختیار دارد، درخواست خود برای بدست آوردن میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و در انتظار دریافت پاسخ این نهاد به درخواستش است. البته نباید فراموش کرد که هفته گذشته فولاد خوزستان در فولاد آره‌نا دست بع اقدامی عجیب، تاریخی و غیر اخلاقی کرد و با تغییر اندازه زمین قانونی قصد داشت تاکتیک‌های تیم پیکان تهران را بر هم بزند که با ماجرا به سرعت لو رفت و در نهایت خط‌کشی زمین به جایگاه اصلی خود برگشت.

به هر صورت در کنار شاهکار تاریخی باشگاه فولاد، ارائه درخواست میزبانی از سوی باشگاه فولاد خوزستان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در حالی است که این تیم فعلا در جدول گروهی رقابت‌ها قرار نگرفته است و باید در پلی‌آف به مصاف العین امارات برود و در صورت پیروزی در این تک بازی، راهی گروه D خواهد شد و کنار تیم‌های السد قطر، النصر عربستان و الوحدت اردن قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار