کارشناس امور بانوان منطقه ۱۳ شهر تهران:

مادران علاوه بر نقش تربیتی در خانواده، در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی هم توانمندند

تهران(پانا)- کارشناس امور بانوان منطقه ۱۳ به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر از تجلیل بانوان اداری، برنامه ویژه جهت بزرگداشت مقام زن و از فعالیت های مربوط به مادران سرپرست خانوار مدارس سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۶۰۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مادران علاوه بر نقش تربیتی در خانواده، در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی هم توانمندند

زهرا ترابی کارشناس امور بانوان منطقه ۱۳ ضمن عرض تبریک به‌ مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و مصادف شدن آن با ایام دهه فجر در گفت‌وگو با پانا گفت: فاطمه زهرا، فجر درخشانی است که از گریبان او، خورشید امامت، ولایت و نبوت درخشیده است.

وی با بیان مطالبی در مورد ارزش و مقام زن ادامه داد: جهت بزرگداشت این روز عظیم در منطقه ۱۳ از بانوان اداری با اهدای گل قدردانی شد و برنامه ای ویژه به همین مناسبت با هماهنگی سید محمد هادی حسینی، مدیر منطقه در ایام دهه مبارک فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی در خارج از محیط اداری در فضای باز سرخه حصار برای بانوان اداری در نظر گرفته شده است.
در ادامه ترابی با اشاره به گفتگوی تخصصی هفته که در گروه مدیران منطقه ۱۳ در شبکه شاد برگزار شد مطالبی را در مورد وضعیت مادران سرپرست خانوار مدارس به مناسبت روز زن عنوان کرد و گفت: مادران در راستای نقش تربیتی در خانواده، می توانند در اجتماع هم فعالیت کنند و به فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و ... بپردازند.
وی افزود: از ابتدای سال تحصیلی با حمایت سید محمد هادی حسینی، مدیر منطقه، کارگروهی از کارشناسی سلامت، مشارکت ها و انجمن در منطقه تشکیل شد تا آموزش های کاربردی و مهارتی برای مادران سرپرست خانوار در نظر گرفته شود. در ابتدای کار، ۱۵ مدرسه با تعداد ۱۹۸ مادر سرپرست خانوار در همه مقاطع معرفی شدند که از این تعداد با بررسی های لازم، ۹۳ نفر برای این آموزش ها واجد شرایط هستند.
ترابی افزود: طبق تعاملی که بین اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۳ و امور بانوان شهرداری منطقه ۱۳ انجام شده برای آموزش مهارتی و کاربردی به این افراد، نیاز به فضای مناسب و افراد توانمندی است. انشالله با همکاری هنرستان های منطقه و فراهم شدن این فضا برای مهارت آموزی بتوانیم قدمی در راستای تقویت بنیه کار آفرینی در بین مادران سرپرست خانوار ایجاد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار