پیام تبریک جواد حسینی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

تهران (پانا) - معاون معاون وزیر و رئیس سازمان به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و هفته بزرگداشت زن و روز مادر پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک جواد حسینی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، متن پیام سید جواد حسینی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا اعطیناک الکوثر، فصّل لربّک وانحر، انّ شانئک هوالابتر

«بیستم جمادی‌الثانی» سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) دخت نبی مکرم اسلام(ص)، مادر اهل‌بیت(ع)، چشمه‌ی زلال ولایت و واسطه‌ی فیض امامت و اسوه تقوی و معنویت، جلوه‌ای از جمال خداوند در عالم هستی و یادآور جایگاه رفیع و مقام والای زن و مادر در تفکر الهی و فرهنگ اسلامی است که درتاریخ پرافتخار این سرزمین و نظام تعلیم وتربیت، زیباترین جلوه های عشق وایثار را به تصویر کشیده‌اند.

حضرت فاطمه(س) آن گوهر گنجینه حیا و نماد عصمت و پاکی است که نامش برگرفته از «فاطر السّموات» است و سرمنشأ رحمت و عنایت، شریف ترین مخلوق در بندگی خداست.

وجود مقدس و پر برکت آن حضرت در پیشگاه ذات اقدس متعال و ائمه‌ معصومین (ع) از عظمت و منزلت بی‌بدیلی برخوردار بوده و زندگی درخشان این بانوی بزرگوار، الگویی برای همه‌ انسان‌ها به ‌ویژه زنان مسلمان است.

زن مظهر ایجاد آرامش و مودّت در خانواده، به عنوان بهترین بستر سالم برای رسیدن به کمال انسان است و این نهاد مقدس نقش عمده‌اى در ارتقاء سلامت، رشد و پویایى جامعه ایفا مى‌کند چرا که علاوه بر وجهه‌ی انسانی و نقش اجتماعی خود ‌در سطح جامعه، مسئولیت تربیت صحیح فرزند و پاسداری از کانون گرم خانواده را نیز به عهده دارد که درجهان‌آفرینش بی بدیل است و معلمان گرامی و دانش‌آموزان عزیز باید آموزه‌های مکتب فاطمی را به جامعه اسلامی عرضه نمایند تا این موهبت الهی در زندگی اجتماعی خانواده‌ها جاری و ساری شود. زیرا تنها مسیر صحیح زندگی انسان‌ها مسیر انسان‌ساز مکتب نبوی، علوی و فاطمی است.

ولادت حضرت زهـرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، فرصت ارزشمندی برای تکریـم و تجلیـل مادران و زنان جامعه اسلامی به ویژه بانوان فرهنگی و ترویج ارزش ها، فضائل و کرامات بانوی اول اسلام در فضای این سرزمین نورانی است.

اینجانب ضمن تبریک میلاد فرخنده ی دردانه آفرینش و فرزند برومندش، احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی (ره) از درگاه احدیت ، صمیمانه برای مادران عزیز و بانوان شریف به ویژه فرهنگیان و معلمان مدارس استثنایی سراسر کشور، تندرستی و شادکامی و توفیق خدمت بیشتر را مسألت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار