مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی :

عدالت محوری، اولویت آموزش و پرورش در انجام مصاحبه استخدامی است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد عدالت محوری در فرآیند مصاحبه استخدامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آموزش و پرورش در دستور کار قرار گیرد تا حقی ضایع نشود.

کد مطلب: ۱۱۶۰۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
عدالت محوری، اولویت آموزش و پرورش در انجام مصاحبه استخدامی است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، «مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اظهار کرد: تعداد 2494 نفر شامل 1256 نفر مرد و 1238 نفر زن به عنوان پذیرفته شدگان اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش دی ماه 1399 در استان آذربایجان غربی جهت انجام فرآیند مصاحبه معرفی شده است.

وی با اشاره به همکاری تنگاتنگ دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش در فرآیند مصاحبه افزود: پس از انجام فرآیند مصاحبه و بر اساس سهمیه ابلاغی وزارت آموزش و پرورش از این تعداد، 1515 نفر شامل 979 نفر مرد و 536 نفر زن پس از گذراندن دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی خواهند شد.

منافی تاکید کرد: انجام مصاحبه استخدامی از معرفی شدگان به آموزش و پرورش، با رعایت دقیق مفاد دستورالعمل کنترل و مراقبت ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی که به مراکز مجری مصاحبه ابلاغ شده، صورت خواهد گرفت.

وی افزود: به داوطلبان توصیه می شود ضمن همراه داشتن مواد ضد عفونی کننده و زدن ماسک در تمام مراحل انجام مصاحبه استخدامی، نکات بهداشتی را نیز به طور کامل و به دقت رعایت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: عدالت محوری در فرآیند مصاحبه استخدامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آموزش و پرورش در دستور کار قرار گیرد تا حقی ضایع نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار