احکام جدید و غافلگیر کننده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

محرومیت سنگین به ۳ عضو تیم لیگ برتری تبریز ابلاغ شد

تهران (پانا) - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود برای تخلف نماینده تبریز در لیگ برتر را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
احکام جدید و غافلگیر کننده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مسابقه بین تیم های ماشین سازی و سپاهان از هفته دهم لیگ برتر برگزار شد که از سیامک کوهنورد تخلفاتی مبنی بر نقض اصول کلی رفتار و استفاده از کارت دیگری و اهانت به داور مسابقه رخ داد. وی به سه ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاههای فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت 500 میلیون جریمه نقدی وفق مواد 51 - 55 و 50 و 117 مقررات انضباطی محکوم شد.

بابک رضی به دلیل دلیل نقض اصول کلی رفتار و استفاده از کارت دیگری و اهانت به داور مسابقه به سه ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاههای فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت 500 میلیون جریمه نقدی وفق مواد 51 ، 55 ،50 و 117 مقررات انضباطی محکوم شد.

گفتنی است، آیدین رحیمی به دلیل دلیل نقض اصول کلی رفتار و در اختیار دادن کارت خود به دیگری و عدم اطلاع به سازمان لیگ به دو ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاههای فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت 300 میلیون جریمه نقدی وفق مواد 51 ،50 و 117 مقررات انضباطی محکوم شد.

همچنین محمود شجاعی "مربی" تیم تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار و عدم ابطال کارت سابق خود و عدم اطلاع به سازمان لیگ به مبلغ 200میلیون ریال جریمه نقدی وفق مواد 51 ،50 و 117 مقررات انضباطی محکوم است.

ضمن اینکه پزشک تیم ماشین سازی بابت در اختیار قراردادن کارت خود به دیگری و نقض اصول کلی رفتار به مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی وفق مواد 51 ،50 و 117 مقررات انضباطی محکوم شد

لازم به ذکر است، باشگاه ماشین سازی نیز به دلیل نقض اصول کلی رفتار وفق مواد 50 ، 51 و 117 به پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده و وفق ماده 50 نسبت به جرایم مذکور بطور تضامنی با اشخاص دیگر مسئولیت دارد .

مفاد رأی نسبت به کلیه اشخاص ظرف مدت یک هفته در کمیته استیناف از زمان ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار