آغاز رزمایش بزرگ شهید فخری زاده در نیشابور

نیشابور (پانا)- رزمایش بزرگ شهید فخری زاده با هدف پایش و عارضه یابی واحدهای صنایع و معادن شهرستان نیشابور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز  رزمایش بزرگ شهید فخری زاده در نیشابور

به گزارش روابط عمومی نیروی مقاومت سپاه نیشابور، رئیس بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان رضوی در این مراسم گفت: اولین مرحله رزمایش پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی خراسان رضوی در نیشابور برگزار می‌شود.
احسان خانه آباد افزود: در عرصه صنعت و معدن درگیر جنگ بزرگ اقتصادی در حوزه تولید هستیم و ما برای کمک به مسئولان امر که وظیفه پاسخگویی به مردم را دارند، وارد عرصه صنعت شده‌ایم.
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان رضوی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی ما عارضه یابی صنعتی است، خاطر نشان کرد: در پی حل مشکلات سر راه عرصه تولید هستیم که این موضوع با سرزدن به کارخانجات و پایش و رصد عملکرد آنها صورت می‌گیرد.
وی افزود: پس از شناسایی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی، با استفاده از راه حل‌های موجود و به کمک مدیران استانی این مسائل را رفع می‌کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور با بیان اینکه نیشابور دومین شهرستان صنعتی خراسان رضوی است اظهار کرد: امیدوارم با این کار جهادی بتوانیم رونق وجهش تولید درسال جهش تولید داشته باشیم.
سرهنگ پاسدار علی نیک یاد نیز بیان کرد: این کار مهم از این مکان که محل اعزام و عروج شهدا است آغاز شد یقیناخداوند و شهدا به این کار برکت خواهند داد.
مدیرعامل شهرک صنعتی خیام گفت: اگر زیرساخت هایی ابتدایی و مورد نیاز شهرک های صنعتی ساخته شود تا شب عید ۷۰۰ نفر شغل ایجاد می کنیم.
سکینه چمبری با انقاد از عملکرد دستگاهای اجرایی اظهار کرد: سنگ اندازیهای دستگاههای مرتبط برای تولید به گونه ای است که تصور می شود برخی چوب لای چرخ تولید می گذارند.
مدیرعامل شهرک صنعتی خیام با بیان اینکه در این رزمایش به زیرساختها توجه شود، گفت: من ۲۵ سال سابقه کار قول می دهم اگر مشکل زیرساخت هایی مانند آب برق گاز حل شود تا شب عید ۷۰۰ نفر شغل ایجاد می‌کنم.
وی ادامه داد: امسال صنعتگران خیلی خوب جلو آمدند و واحدهای زیادی دنبال توسعه هستند.
مدیر شهرک‌های صنعتی نیشابور و فیروزه و زبرخان با بیان اینکه مشکلات شهرکهای صنعتی به دو دسته ملی و زیرساختی و حمایتی تقسیم بندی می شود، بیان کرد: مشکلات در قسمت ملی شامل تحریم ها و رکود هاست که خارج از این جلسه ماست ولی در بحث زیرساخت‌ها می توانیم ورود پیدا کنیم.
حسین سراج گفت: هر کجا که کار انقلاب بر روی زمین مانده بسیج وسپاه آن را به سرانجام رسانده است وما خوشحالیم که در قسمت صنعت هم به کمک ما بیایند.
مدیر شهرک‌های صنعتی نیشابور و فیروزه و زبرخان گفت: بر اساس دستورالعمل ها خدمات دستگاههای خدمات رسان باید تا پشت درب شهرکها آورده شود، برای یک خط تلفن وقت یک سرمایه گذار را نباید بگیریم.
وی بابیان اینکه صنعت می تواند مشکل اشتغال را حل کند ادامه داد: بانکها باید حمایت کننده باشند و در سود و زیان مشارکت کنند نه اینکه تنها به فکر سود خودشان باشند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیشابور گفت: دشمن اقتصاد ما را مورد هجمه قرار داده است از آن جایی که سپاه و بسیج مدافع انقلاب اسلامی ودستاوردهای آن هستند این رزمایش می‌تواند گامی برای حل مشکلات باشد.
محمدرضا پور کاویان رئیس اداره صمت نیشابور اظهار کرد: شهرک صنعتی عطار با وسعت ۳ هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی شرق کشور و نیشابور به عنوان شهرستان صنعتی در خراسان و شرق کشور می باشد.
وی ادامه داد: در سال رونق تولید صدور مجوز پروانه بهره برداری شهرستان نیشابور ۳۷ درصدنسبت به سال گذشته رشد داشته همچنین فرصت شغلی برای ۳۴۱ نفربوجود امد که ۳۰ درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته است.
رییس کانون بسیج مهندسین نیشابور بابیان اینکه این رزمایش به مدت ۳ روز از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۶ بهمن ماه برگزار می شود خاطر نشان کرد: مصون سازی اقتصاد از آسیب تحریم ها از طریق رونق تولید داخلی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار