کارشناس سلامت و تندرستی منطقه ۱۳ شهر تهران خبر داد:

اهدای بسته بهداشتی برای تجهیز اتاق بهداشت مدارس کم برخوردار

تهران (پانا) - کارشناس بهداشت منطقه ۱۳ از بررسی وضعیت بهداشتی مدارس، اهدای پک بهداشتی و تجهیز اتاق بهداشت بعضی از مدارس به منظور ارائه خدمات بهداشتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای بسته بهداشتی برای تجهیز اتاق بهداشت مدارس کم برخوردار

زهرا قدسی، کارشناس سلامت و تندرستی منطقه ۱۳ ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه فجر گفت: بهداشت در آموزش و پرورش از جمله مسائلی است که در محیط های عمومی اهمیت زیادی دارد. رعایت اصول بهداشتی بستگی به موارد مختلفی دارد و با مدیریت، برنامه‌ریزی، آموزش و توجه به نوع رفتارهای بهداشتی انجام پذیر است. عدم توجه به آن در این شرایط کرونایی نه تنها به خود دانش آموز بلکه به جامعه آسیب وارد می کند.
وی با اشاره به وضعیت کنونی و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس افزود: وجود اتاق بهداشت در مدارس به منظور ارائه خدمات بهداشتی و خدمات کمک های اولیه به دانش آموزان در مدارس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مراقبان سلامت با تجهیزات بهداشتی به عنوان بازوان اجرایی در بخش بهداشت مدارس نقش مهمی در حفظ و ارتقای سطح سلامت دانش آموزان ایفا می کنند.
قدسی گفت: در همین راستا و با توجه به بازگشایی مدارس ابتدایی و هنرستان ها با هماهنگی معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه، پک لوازم بهداشتی برای تجهیز اتاق بهداشت مدارس کم برخوردار تهیه شده و در ایام دهه فجر و در بازدید از مدارس، توسط معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه تقدیم آن ها می شود.
در پایان کارشناس بهداشت منطقه گفت: در ایام دهه فجر پک بهداشتی به همکاران اداری اهدا شد. همچنین قرار براین شد با هماهنگی مدیر آموزش و پرورش منطقه، تجهیز پک بهداشتی با فاصله زمانی کمتری در اختیار همکاران قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار