دختر چینی‌ای که رکورددار انجام عملی زیبایی است!

تهران (پانا) - یک دختر چینی با انجام بیش از ۱۰۰ عمل جراحی زیبایی، رکورددار عمل جراحی در این کشور است.

کد مطلب: ۱۱۶۰۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
دختر چینی‌ای که رکورددار انجام عملی زیبایی است!

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دختر ۱۶ ساله چینی با انجام عمل‌های جراحی زیاد به سوژه رسانه‌های این کشور تبدیل شده است. «ژوئو چونا» تا کنون بیش از ۱۰۰ عمل زیبایی انجام داده است.

او تمام این عمل‌ها را در مدت تنها ۳ سال انجام داده است. این دختر که در پلتفرم چینی «ویبو» دارای بیش از ۳۰۰ هزار فالوور است هدف از انجام این عمل‌های زیبایی را تبدیل صورت خود به یک عروسک عنوان کرد.

با این حال او نه تنها پول زیادی را برای این عمل‌های جراحی هزینه کرده بلکه تا حدودی سلامتی خود را به خطر انداخته است. زخم‌های دائمی و از دست دادن حافظه از جمله عوارض عمل‌های جراحی وی بوده است. ژئو به فالورهایش می‌گوید او قبل از انجام عمل زیبایی دارای صورت زشتی بود.

بنا به گفته این دختر چشم‌های او بسیار کوچک و بینی‌اش بسیار بزرگ بود، تاجایی که که همکلاسی‌هایش برای تفریح و خنده قیافه‌اش را مورد تمسخر قرار می‌دادند. آن‌ها جوک‌هایی برای او ساخته بودند و همیشه سخت‌ترین وظایف از جمله تمیز کردن کلاس را به او محول می‌کردند.

ژوئو از سن ۱۳ سالگی جراحی‌های خود را آغاز کرد. او می‌گوید اگرچه جراحی‌های خود را از سن ۱۳ سالگی آغاز کرده، اما این جراحی‌ها در تغییر دید مردم و روش برخورد آن‌ها با او بسیار تاثیرگذار بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار