مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ در آیین تجدید میثاق با شهدای انقلاب:

همواره باید در مسیر تحقق اهداف شهدا حرکت کنیم

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 شهر تهران در آیین تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی، از اهمیت حرکت در مسیر تحقق اهداف شهدا سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۶۰۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
همواره باید در مسیر تحقق اهداف شهدا حرکت کنیم

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی منطقه 19 تهران، به مناسبت دهه مبارک فجر و در راستای ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره دولتمردان شهید، شهیدان رجایی و باهنر، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای 72 تن بهشت زهرا با حضور هادی حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 و شورای معاونین، پرسنل اداره و فرماندهان حوزه های بسیج فرهنگیان، دانش آموزی برادران و خواهران منطقه در جوار گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار شد.

هادی حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 گفت: خون شهیدان، باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی است، پس همه ما مدیون خون شهدا هستیم. همواره باید در مسیر تحقق اهداف شهدا حرکت کنیم و بدانیم که این عزیزان برای چه به شهادت رسیده‌اند.

وی تجدید میثاق با ارزش ها و آرمان های شهدا و بستن پیوند ناگسستنی با ولایت را از وظایف دینی و آرمانی همه برشمرد و افزود: اینجا با شهدا عهد می‌بندیم که به وظایفمان به نحو احسن عمل کنیم تا ایران اسلامی را بیش از پیش سرفراز کرده و پرچم پرافتخار کشورمان را بر فراز قله های علمی جهان به اهتزاز در آوریم.

در پایان پرسنل آموزش و پرورش منطقه 19، ضمن قرائت فاتحه و تقدیم شاخه گل به ارواح طیبه شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار