در سومین شب برنامه کانون انقلاب؛

فقیه: بچه‌ها را از دوران کودکی به تئاتر دعوت کنیم

تهران (پانا) - بازیگر سینما و تلویزیون و استاد حوزه نمایش بر برگزاری انواع جشنواره‌ها برای بچه‌ها تاکید و درخواست کرد بچه‌ها را از دوران کودکی به تئاتر دعوت کنیم.

کد مطلب: ۱۱۶۰۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فقیه: بچه‌ها را از دوران کودکی به تئاتر دعوت کنیم

مهدی فقیه در سومین شب برنامه کانون انقلاب که از سوی اداره کل فرهنگی هنری، اردویی و فضاهای پرورشی از ظرفیت شبکه شاد به مناسبت دهه فجر برگزار شد با بیان اینکه در انقلاب ما جز الطاف خداوند چیزی وجود ندارد اظهار کرد: امام خمینی (ره) از اعماق عالم هستی نوری که بر دلش تابید را به تمام مردم هدیه کرد و جامعه اسلامی از برکت خون امام و شهدا به تمام آرزوهای خود رسیدند.

وی افزود: خوشحال می‌شوم وقتی اداره کل فرهنگی هنری آموزش و پرورش جشنواره تئاتر، هنر تجسمی و ادبیات را برای دانش‌آموزان برگزار می‌کند زیرا اصل تجربه در مدرسه اتفاق می‌افتد.

فقیه با اشاره به اینکه باید بچه‌ها را از دوران کودکی به تئاتر دعوت کنیم ادامه داد: تجربه و خواندن برای بچه‌ها ضروری است؛ باید در مدرسه بتوانند گروه تئاتری تشکیل دهند تا در آینده بتوانند در عرصه‌های هنری شرکت داشته باشند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه تاکنون در بیش از 40 فیلم سینمایی و 12 سریال بازی کرده ایم گفت: دانش‌آموزان باید آثارهای مختلف را ببینند این موضوع نیز از مدرسه آغاز می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار