در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

همایش تجلیل از برترین‌های معاونت تربیت‌بدنی و سلامت

تهران (پانا) - با حضور مدیران کل تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، همایش تجلیل از برترین‌های تربیت‌بدنی در سالن ولایت اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از برترین‌های معاونت تربیت‌بدنی و سلامت

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با حضور محمد جعفری مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، الهه حسن‌پور معاون تربیت بدنی و سلامت، رؤسای ادارات اداره کل و مناطق برتر، معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی، کارشناس مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی و سلامت، همایش تجلیل از برترین‌های حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت در سالن ولایت اداره کل برگزار شد.

در این برنامه حسن‌پور، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی، ضمن خیر مقدم به مدعوین از فعالیت‌های تمامی همکاران و کارشناسان تربیت‌بدنی و سلامت در استان و مناطق تابعه قدردانی کرد.

او با اشاره به پروژه کوچ و وضعیت توده‌بدنی دانش‌آموزان، گزارش مختصری از اجرای این طرح در مدارس شهرستان‌های استان تهران و وضعیت استان نسبت به کل کشور ارائه داد و گفت: در شرایط کرونا ویروس، ما از تبدیل تهدید به فرصت توانستیم با استفاده از تمام پتانسیل‌ها و توان در برگزاری دوره‌های توانمندسازی معلمان، مدیران ، بهبود زیر‌ساخت‌ها و فضاهای ورزشی، تعمیر، تجهیز و احداث فضاهای ورزشی استفاده کنیم.

حسن‌پور در ادامه به ارائه گزارش در خصوص اقدامات صورت گرفته شده ، طرح‌ها و برنامه‌های انجام شده و دردست اقدام معاونت تربیت بدنی و سلامت در سطح مناطق پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار