مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

88 هزار دانش‌آموز در رزمایش مجازی (عطر عاشقی) مشارکت خواهند کرد

تهران (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری رزمایش معنوی جشن تکلیف با عنوان (عطر عاشقی) مشارکت 88 هزار دانش آموز همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت علی السلام خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
88 هزار دانش‌آموز در رزمایش مجازی (عطر عاشقی) مشارکت خواهند کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تبریک به دانش‌آموزان مکلف در پایه سوم ابتدایی دختران و هشتم متوسطه اول پسران گفت: با توجه به شرایط شیوع کووید ۱۹ امسال پویش معنوی جشن تکلیف تحت عنوان (عطر عاشقی) به صورت مجازی و در منازل برگزار می‌شود.

صیدلو گفت: در برنامه‌ریزی امسال مدیران مدارس همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت علی علیه‌السلام می‌بایست به عنوان مسئول مجری طرح در فضای اجتماعی شاد مدیریت برنامه را با مشارکت خانواده برعهده داشته‌باشند و بر اساس سین پبیشنهادی که همراه با خلاقیت مناطق خواهد شد طرح را اجرا کنند.

او افزود: زیباسازی، فراهم نمودن فضای معنوی و استفاده از محتواهای مربوطه برای جشن تکلیف در خانه توسط اعضای خانواده، آموزش مقدمات و اذکار نماز و احکام روزه توسط همکاران فرهنگی و اقامه نماز به پیش نمازی یکی از اعضای خانواده از جمله برنامه‌های مراسم جشن تکلیف است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: جشن تکلیف نقطه آغازی جهت تقویت ایمان و باورهای دینی، آشنایی با تکالیف دانش‌آموزان با وظایف و فرائض دینی و خلق لحظاتی خوش و ماندگار از تشرف و تکلیف به محضر پروردگار است که امسال با حضور 88 هزار دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی دختران و هشتم پسران در پویش (عطر عاشقی) رنگ و بوی دیگری می‌گیرد.

او با تاکید بر بسته مجازی تهیه شده در اداره قرآن، عترت و نماز که شامل انیمیشن، کلیپ، پاورپوینت‌های آموزشی، سرودهای متنوع و ... است، خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار همزمان با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب با مشارکت دانش‌آموزان ابتدایی سراسر استان آزمون احکام به صورت آنلاین و از طریق سامانه http://azmoon.teo.ir برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار