سید مومن: خون مطهر شهدا، این انقلاب را تضمین کرده است

تهران(پانا)- سیدمومن معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک، با تجلیل از مقام شامخ شهدا، هدف ازعطر افشانی و گلباران قبور مطهرشهدا را تجدید میثاق با آرمان های این عزیزان بیان کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
سید مومن: خون مطهر شهدا، این انقلاب را تضمین کرده است
روز سه شنبه 14 بهمن ماه همزمان با سومین روز از ایام‌الله دهه فجر قبور مطهر شهدا وشهید گرانقدر فخری زاده در جوار مرقد منور امامزاده صالح گلباران و عطرافشانی شد.
این مراسم با حضور فاطمه سید مومن معاون پرورشی وتربیت بدنی، زهرا سیف مدیر سازمان دانش آموزی وکانون فرهنگی و تربیتی رضوان، مهدی سمایی مسئول بسیج فرهنگیان، جواد حسن زاده مسئول انجمن اولیا ومربیان وگروهی از کارشناسان،کارشناس مسئولان آموزش وپرورش ودانش آموزان پیشتاز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
سید مومن، معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه یک در حاشیه این مراسم در گفتگو با پانا گفت: با توجه به مقام شهدا و اینکه این انقلاب و تداوم آن حاصل خون شهداست، نخستین برنامه ایام‌الله دهه فجر، گلباران قبور مطهر آنان است.
وی با تأکید بر اینکه خون مطهر شهدا، این انقلاب را تضمین کرده است گفت: تمام مسئولان کشور موقعیت امروز خود و تمام ملت ایران امنیت امروز خود را مرهون خون پاک شهدا هستند. فداکاری ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس و از خودگذشتگی شهیدان، نام ایران را به اوج کمال و سرافرازی رسانده است.
معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه یک با تجلیل از مقام شامخ تمام شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی وبخصوص شهدای دانشمندان هسته ای تصریح کرد: شهیدان هسته ای کشورمان نماد اقتدار علمی و شهدای ایثارگر توسعه فناوری های سخت پژوهشی ایران اسلامی هستند.
وبارها تجربه شده است که پس از ترور دانشمندان هسته‌ای نه تنها رشد و پیشرفت کشور متوقف نشده بلکه به برکت خون شهیدان باعث می‌شود سرعت رشد و پیشرفت شتاب بگیرد.
سید مومن، افق آینده انقلاب اسلامی را بسیار روشن و امیدوار کننده توصیف کرد و افزود: همانگونه که خون شهید قاسم سلیمانی جبهه مقاومت را بیمه کرد، خون شهید فخری زاده هم پیشرفت علمی و هسته‌ای کشور را تضمین کرد.مردم عزیز و صبور ما علیرغم تمام سختی‌ها هرگز از ارزشهای انقلاب کوتاه نمی آیند و از همه مسئولین و دست اندرکاران می‌خواهیم نسبت به مشکلات مردم حساس باشند و برای آنها چاره اندیشی کنند.
سید مومن در پایان با بیان اینکه هدف ازعطر افشانی وگلباران قبور مطهر شهدا این است که ما خدمتگزاران باردیگر با آرمان های این عزیزان بیعت کنیم؛ تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب می شود که انسان با انگیزه و نیت خالص در خدمت اسلام و مسلمین در جبهه های مختلف به انجام وظایف اسلامی، اجتماعی و ملی عمل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار