بعد از ۹ روز بدون فوتی در استان:

شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با یک فوتی دیگر به ۴۲۹ نفر رسید

یزدان پناه: در صورت بی تفاوتی مردم شاهد موج جدید کرونا در استان خواهیم بود

یاسوج (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد بعد از ۹ روز بدون فوتی در استان، امروز با فوت یک بیمار به دلیل ابتلا به کرونا، شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۴۲۹ نفر رسید.

کد مطلب: ۱۱۶۰۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد  با یک فوتی دیگر به ۴۲۹ نفر رسید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدان‌پناه گفت: ۱۱۴ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۳۴ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۱ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
یزدان پناه افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۲۴ هزار ۵۰۰ نفر بهبود یافته اند.
او گفت: از ۹۳۰ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۱۲ درصد مثبت بوده که بیشترین درصد و تعداد موارد مثبت در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد، بهمئی و دنا بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه تعداد موارد بستری شده مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بصورت صعودی در حال افزایش است، اظهار کرد: بیشترین عامل شیوع کرونا در استان را دورهمی ها، ساده انگاری و عادی انگاری برخی افراد است که در صورت تداوم این روند و بی تقاوتی و بی توجهی مردم به زودی شاهد موج جدید کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.
یزدان پناه با تاکید بر رعایت دستور العمل‌های بهداشتی از مردم درخواست کرد برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌ها و دیگر افراد جامعه ضمن استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار