نشست هیات رئیسه مجامع اعضا و مربیان پیشتار استان یزد برگزار شد

یزد (پانا) - رییس سازمان دانش آمو زی استان یزد در نشست مجامع اعضا و مربیان پیشتاز گفت اعضای مجامع می توانند در تحقق سند تحول بنیادین و اساسنامه سازمان دانش آموزی و اجرایی نمودن آن می توانند نقش بسزایی را ایفا کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۰۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست هیات رئیسه مجامع اعضا و مربیان پیشتار استان یزد برگزار شد

به منظور توصیف و تبیین اهداف و برنامه های مجامع، مشورت و همفکری با نخبگان پیشتازان و تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جلسه هیأت رئیسه مجامع اعضا و مربیان پیشتاز با شرکت منتخببین پیشتازان استان یزد برگزار شد.

منصور کریمی مدیر سازمان دانش آموزی استان یزد در این نشست اهداف، برنامه ها و وظایف مجامع در سطح مدرسه، شهرستان، استان و مجمع عمومی کشوری را تبیین و بر اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، تحقق اساسنامه سازمان، رسالت و مأموریت های سازمان دانش آموزی تاکید نمود‌.

در ادامه سید علیرضا حسینی کارشناس پیشتازان و فعالیت های اردویی و فوق برنامه سازمان دانش آموزی استان، لازمه پویایی و تحرک مجامع اعضا ومربیان پیشتاز را تقویت اعتماد به نفس و عزت نفس اعضا، احترام قائل شدن به آرا و نظرات آنان و پیگیری و اجرایی نمودن پیشنهادات منتخبین پیشتازان دانست و از اعضا خواست تمام تلاش خود را تا محقق شدن شعار سازمان (همفکری،همدلی و همکاری) به کار گیرند تا انشالله برکات آن نصیب دانش آموزان این مرز و بوم شود. بحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهاد در خصوص برگزاری هر چه بهتر برنامه ها و فعالیت های سازمان دانش آموزی استان توسط اعضا از دیگر موارد مورد بحث این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار