معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز تاکید کرد:

لکه‌گیری و رفع کیست‌های آسفالت معابر شهر تسریع شود

تبریز(پانا) - معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره با شرایط آب هوایی مناسب برای لکه گیری آسفالت و رفع کیست های ایجاد شده در بارش های اخیر، بر تسریع و فوریت عملیات رفع کیست ها و لکه گیری ها توسط مناطقه دهگانه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
لکه‌گیری و رفع کیست‌های آسفالت معابر شهر تسریع شود

محمدرضا قربانیان تبریزی با اشاره به شرایط آب هوایی مناسب برای عملیات ترمیمی و رفع کیست آسفالت معابر اظهار کرد: بعد از بارش های اخیر و یخبندان های مکرر در اثر اختلاف درجه دمای زیاد روز و شب یکسری کیست ها در سطح معابر شهر ایجاد شده است که ضروری است اکیپ های آسفالت با بهره گیری از وضعیت مناسب آب و هوایی سریعا نسبت به رفع آن اقدام کنند.

قربانیان گفت: عملیات بهسازی، لکه گیری، آسفالت ریزی و رفع کیست های بوجود آمده باید با فوریت در محل های مورد نیاز توسط نیروهای خدمات شهری اجرا شود تا خطرات احتمالی ناشی از وجود کیست ها در معابر رفع از بین برود.

وی افزود: ضروری است اکیپ های آسفالت در مناطق مختلف شهر به صورت مداوم فعالیت کنند و با بهره گیری از شرایط مناسب آب هوایی چند روز اخیر، عملیات مرمت و بهسازی آسفالت در معابر، خیابان ها و کوچه ها تسریع شود.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در پایان سخنانش اظهار کرد: نیروهای ساماندهی شده در قالب اکیپ های آسفالت معاونت خدمات شهری مستقر در مناطق دهگانه در راستای خدمت رسانی به شهروندان به صورت منظم و روزانه عملیات بهسازی، ترمیم و لگه گیری آسفالت و رفع کیست های احتمالی را در دستور کار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار