مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸:

مهمترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن است

تهران (پانا) – همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجردر مراسم ورزش صبحگاهی همکاران آموزش و پرورش منطقه 8 مینو زمان، ورزش را یک اصل مهم برای خوب زیستن و بسیاری از عادت های خوب همچون شادابی و خوش خلقی را ثمره ورزش دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۹۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن است

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر مراسم ورزش صبحگاهی روز سه شنبه 14 بهمن ماه 1399 به همت کارشناسی تربیت بدنی در راستای برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد.

در این مراسم، خواهران و برادران در دو محوطه مجزای اداره آموزش و پرورش منطقه، در هوای دلپذیر صبحگاه، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با مربی گری همکاران حوزه تربیت بدنی به انجام نرمش صبحگاهی پرداختند که شور و حال پرنشاطی در ایشان برانگیخت.

به گفته مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه 8، این برنامه با هدف ایجاد نشاط، سلامتی و سرزندگی نیروی انسانی و در نتیجه خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر آن ها به فضای آموزشی برگزار شد.

زمان در خصوص این برنامه بیان کرد: «مهمترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن است و توجه به ورزش و سلامتی نیروی انسانی رکن اصلی کار است.»

وی همچنین خاطر نشان کرد: «اگر به فکر سلامتی خود و سلامتی جامعه هستید به سمت ورزش بروید و دیگران را نیز تشویق کنید که روحیه نشاط و شادابی را حفظ کنند و آن را به دیگران القا کنند زیرا که ورزش یک اصل برای خوب زیستن است چرا که بسیاری از عادت های خوب همچون شادابی و خوش خلقی ثمره ورزش است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار