مدیردانش آموزی استان کردستان خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه آموزشی در استان کردستان

سنندج(پانا)- همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، سه پروژه آموزشی در شهرستان ها و مناطق تابعه استان کردستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه آموزشی در استان کردستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان در دهه مبارک فجر، آئین افتتاح مدرسه خیّر ساز روستای دولت کند از توابع شهرستان بیجار با حضور فرماندار، امام جمعه، نمایندگان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان، مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای اداری شهرستان بیجار در این آموزشگاه برگزار شد.

در این مراسم غلامرضا جعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار با تبریک آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، ضمن عرض خیّر مقدم و خوش آمد گویی به حضار و میهمانان، ابراز کرد: این مدرسه2 کلاسه به همّت موسسه خیریّه نیک گامان جمشید تهران، در زمینی به مساحت 470 متر مربع اهدایی وراث مرحوم مراد حاصل مولایاری در روستای دولت کند و با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال احداث شده است که 3 میلیارد ریال آن توسط خیّرنیک اندیش شادروان بانو نصرت فلاطوری (صّراف زاده) و 5 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی استفاده شده است.

روز گذشته و در مراسمی با حضور مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، رییس مجمع خیرین استان، بخشدار بخش حسین آباد، جمعی از روسای ادارات و نهادهای بخش حسین آباد و اهالی روستای تازه آباد بزن قران کلنگ احداث مدرسه 2 کلاسه این روستا بر زمین زده شد.

در این مراسم سید فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر اظهار کرد: به برکات خون شهدا و در سایه برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و با کمک خیرین گرانقدر امروز در بخش حسین آباد کمبود فضای آموزشی برطرف شده و در تمامی روستاها یا پروژه ها به اتمام رسیده یا در دست احداث است.

وی افزود: مدرسه 2 کلاسه روستای تازه آباد بزن قران در زمینی به مساحت 500 متر مربع با مشارکت بنیاد علمی قرهنگی قلمچی احداث می شود.

همچنین آیین افتتاح مدرسه خیرساز زنده یاد شاهو خالدیان با حضور مدیر کل نوسازی کردستان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، رییس مجمع خیرین استان، مدیرکل مسکن و شهر سازی استان، دفتر نمایندگی فرشادان در مجلس شورای اسلامی، بخشدار و شهردار بخش حسین آباد و خیر گرانقدر خانم بهیه خاطری در محل این آموزشگاه برگزار شد.

گفتنی است؛ این مدرسه 2 کلاسه در زمینی به مساحت 377 متر مربع و با اعتبار بالغ بر 7 میلیارد و 800 میلیون ریال با مشارکت خیر نیک اندیش خانم بهیه خاطری مادر زنده یاد شاهو خالدیان احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار