دیدار با چهارده خانواده فرهنگی و دانش آموزی شهدای ناحیه دو شهر ری

شهر ری(پانا) -به همت بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان ناحیه دو ری مدیر آموزش وپرورش و فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم (ع) ناحیه ری با برادر شهید والامقام محمد حسن کلهر از شهدای فرهنگی اداره آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار با چهارده  خانواده  فرهنگی و دانش آموزی شهدای ناحیه دو شهر ری

علی یزدان‌پناه در بیت برادر معظم شهید والامقام محمد حسن کلهر ضمن تقدیر از فراهم کردن دیدار با چهارده خانواده شهید فرهنگی و دانش آموزی، با بیان اینکه آغاز ایام‌الله مبارک دهه فجر در ناحیه با دیدار خانواده معزز شهدا و ایثارگران متبرک می‌شود، گفت: جشن چهل و دو ‌سالگی انقلاب فرصتی است که همه با شهیدان تجدید خاطره کنیم و در برابر صبر و گذشت خانواده‌هایشان سر تکریم فرود آورند.

او با تأکید بر اینکه دهه فجر یادآور حماسه ملت ایران در دستیابی به خواسته‌های به‌حق، عدالت، برابری و برادری است تصریح کرد: دوران دفاع مقدس با اراده و ایمان مثال‌زدنی مردم ایران موجب عزت، عظمت و شکوه انقلاب اسلامی در جهان شد.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری افزود: استقامت والدینی که عزیزانشان به شهادت رسیده‌اند انسان را به حیرت فرو می‌برد چرا که از لحاظ قوت و قدرت، حقیقتاً بی‌نظیرند.

او بابیان اینکه شهادت، یکی از مفاهیمی است که فقط در ادیان معنا می‌دهد، گفت: شهادت، همیشه باارزش است و فداکاری در راه خدا، کاری عظیم و ارجمند است.


خبرنگار:جواد تلطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار