2 نمایشنامه، نگار نادری نویسنده لاهیجانی در یک مجموعه چاپ شد

رشت (پانا) - نمایشنامه های «یک جرعه آب» و «نخل های کوفه شاعرند» اثر نگار نادری نویسنده لاهیجانی در یک مجموعه منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
2 نمایشنامه، نگار نادری نویسنده لاهیجانی در یک مجموعه چاپ شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ این مجموعه شامل دو اثر نمایشی است. «یک جرعه آب» نمایشنامه ای است که اولین بار در جشنواره صاحبدلان پذیرفته و در سال ۱۳۹۰ در تئاتر شهر تهران خوانش شد. این اثر همچنین در جشنواره ملی نمایشنامه نویسی « ما رایت الا جمیلا » در قزوین جایزه دوم نویسندگی را از آن خود کرد.

نمایشنامه «نخل های کوفه شاعرند» دیگر اثر نمایشی این مجموعه با نام «سرخ ترین تقدیری که نانوشته خوانده شد» در سال ۱۳۸۲ در جشنواره استانی «حدیث» حوزه هنری گیلان به اجرا در آمد و جایزه نویسندگی را به خود اختصاص داد.

این کتاب در سال ۹۹ توسط انتشارات حس آخر در ۵۰۰ شمارگان به چاپ رسیده و طراحی روی جلد آن توسط سمیه منجم گرافیست خراسانی مقیم لاهیجان اجرا شده است.

از این نویسنده علاوه بر چاپ نمایشنامه «پلی از جنس شیشه» توسط انتشارات نمایش دو کتاب دیگر شامل دفتر اول مجموعه نمایشنامه های«عاشق شدن به وقت تردید،تکرار پاییز،بوی باروت،مرگ پرنده بود» و دفتر دوم شامل چهار نمایش کودک «تی تی، خواستن توانستن است، آرزوی قشنگ رعنا و به دنبال دوستی زیبا » نیز توسط انتشارات ایلیا در سال ۱۳۹۵ به چاپ رسید.

نگار نادری نویسنده این مجموعه کارشناس ارشد ادبیات نمایشی است و نویسندگی و کارگردانی بیش از ۵۳ نمایش را در کارنامه دارد؛ نادری فعالیت هنری خود را به طور جدی از سال ۱۳۷۱ آغاز کرد و توانست جایزه اول نویسندگی را در چهارمین جشنواره تئاتر استان با نمایشنامه «رویای بودن» از آن خود کند.

این نویسنده لاهیجانی با حضور در جشنواره های بین المللی فجر، مریوان، کودک و نوجوان همدان و سایر جشنواره های هنری توانسته است جوایز متعددی را تا به امروز بدست آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار