کارشناس قرآن، عترت و نماز منطقه ۱۳ اعلام کرد:

دانش آموزان و فرهنگیان منطقه سیزده با کسب ۱۵ رتبه ی استانی و کشوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز افتخار آفریدند

تهران(پانا)- محمد افشار کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۳ تهران از برگزاری آیین تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان منتخب قرآنی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی و فرهنگیان منطقه سیزده تهران همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان و فرهنگیان منطقه سیزده با کسب ۱۵ رتبه ی استانی و کشوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز افتخار آفریدند

محمد افشار گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، آیین تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان منتخب مسابقات قرآنی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ با حضور علی امیری، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس قرآن و نماز منطقه و دانش آموزان و همکاران منتخب مسابقات قرآن و نماز دانش آموزی و فرهنگیان برگزار شد که به این عزیزان لوح تقدیر اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و جوایزی از طرف معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه اهدا شد.
افشار با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی و فرهنگیان اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری هم این مسابقات با عنوان "قرآن، کتاب زندگی" و با تاکید بر تاثیر آموزه های قرآن و اهل بیت در زندگی، با حضور گسترده دانش آموزان و فرهنگیان به صورت مجازی در بستر شاد و همراه با ارسال اثر برگزار می شود که مرحله ی دوم آن در حال پیگیری و اجرا است.
وی خاطرنشان کرد: در این مرحله از مسابقات، دانش آموزان و فرهنگیان برگزیده ی مرحله ی آموزشگاهی مسابقات در رشته های ده گانه قرآن و نماز برای راهیابی به مرحله استانی با یکدیگر به رقابت پرداخته و آثار خود را در معرض داوری قرار می دهند.
قابل ذکر است که مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی و فرهنگیان شهر تهران در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در چهار مرحله ی آموزشگاهی تا کشوری برگزار شد که طی آن بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز و همکار فرهنگی در سطح منطقه در مراحل مختلف آن شرکت کرده و پانزده رتبه ی استانی و کشوری در بخش دانش آموزی و فرهنگیان به منطقه سیزده اختصاص یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار