برگزاری پویش مجازی یاوران انقلاب توسط پیشتازان سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی

مشهد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی در تشریح برنامه‌های این سازمان در دهه فجر از برگزاری پویش یاوران انقلاب توسط دانش‌آموزان پیشتاز در فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پویش مجازی یاوران انقلاب توسط پیشتازان سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی

علی محمد یونسی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: دانش آموزان در شکل گیری، تثبیت و رشد انقلاب مردمی جمهوری اسلامی نقش مهم و محوری داشتند و تا امروز هم نقش دانش آموزان عزیز پررنگ، پویا و موثر بوده است، دانش آموزان عضو تشکل پیشتازان نیز به عنوان قسمتی از جامعه دانش آموزی در صحنه های مختلف حضوری منسجم و چشمگیر داشته اند.

وی ادامه داد: پیشتازان با نهادینه کردن فضیلت های تشکیلاتی 14 گانه تشکیلاتی در خود همیشه برای خدمت به مردم بدون هیچ چشمداشتی آماده اند و این مهم را در تمام صحنه هایی که لازم بوده نشان داده اند.

یونسی ضمن تشکر از حضور پیشتازان در برنامه های گرامیداشت 12 بهمن، گفت: در برنامه نمادین استانی گلبانگ انقلاب در میدان شهدا دانش آموزان پیشتاز مشهد با علایم تشکیلاتی به صورت منسجم و خودجوش آمدند و بار دیگر با هویت دینی و ملی خود در صحنه ای دیگر از انقلاب اسلامی حضور یافتند.

وی گفت: هرساله در این ایام همایش های تشکیلاتی یاوران انقلاب با حضور دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی با شکوه هر چه بیشتر در سراسر استان برگزار می شد، اما امسال به توجه به شرایط کرونایی جامعه و محدودیت در برگزاری برنامه های حضوری، پویش یاوران انقلاب در فضای مجازی با محوریت ساخت کلیپ، موشن گرافی و طراحی پوستر با محوریت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در ادامه از برگزاری نخستین منشواره فیلم کوتاه پیشتازان حریم رضوی در این ایام خبر داد و گفت: در این جشنواره دانش آموزان و مربیان با موضوع فضیلت های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی، برگرفته از مبانی اعتقادی فیلم های کوتاه دو دقیقه ای می سازند و به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: پوشش اخبار و برنامه های دهه فجر توسط خبرگزاری پانا، برگزاری مسابقه ملی مناظره در مرحله مقدماتی، حضور نمایندگان خراسان رضوی در افتتاحیه مجلس دانش آموزی و برگزاری کارگاه آموزشی خبرنگاران پانا از دیگر برنامه های سازمان دانش آموزی در دهه مبارک فجر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار