جلسه توجیهی چهارمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم ویژه دانش‌‌آموزان

تهران (پانا) - جلسه توجیهی و مراسم قرعه دانش‌آموزان شرکت کننده در چهارمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی ویژه دانش‌آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی  چهارمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم ویژه دانش‌‌آموزان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، شب گذشته جلسه توجیهی و مراسم قرعه دانش آموزان شرکت کننده در چهارمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی ویژه دانش آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی استان سمنان با حضور میکائیل باقری، معاون مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش علی اکبر عرب خراسانی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و سایر مسئولان ستادی و استانی در بستر شبکه شاد برگزارشد.

در این مراسم براساس قرعه کشی صورت گرفته گروه های دانش آموزی شرکت کننده استان های فارس ، مازندران و خوزستان به ترتیب آغاز کننده مسابقات در بخش همخوانی خواهند بود و سایر گروه های شرکت کننده نیز بر ترتیب قرعه کشی که در روز مسابقات انجام خواهد شد به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین در ابتدای این مراسم ضمن بیان نکات مهمی در زمینه داوری، شیوه برگزاری مسابقات به دانش آموزان شرکت کننده در این دوره از مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی گوشزد شد.

لازم به ذکر است مجموعاً از ۳۲ استان، ۲۵ استان در حوزه دختران و ۲۵ استان در حوزه پسران در مرحله کشوری حاضر شدند و از این ۵۰ گروه، ۱۰ گروه در بخش دختران و ۱۰ گروه در بخش پسران برای مرحله نهایی انتخاب شدند که ۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه به صورت غیر حضوری اما با حضور اساتید در محل دبیرخانه این دوره از مسابقات مدیحه‌سرایی، در استان سمنان، برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار