برگزاری جلسات انگیزشی با عنوان چندقدم تاموفقیت در رودهن

رودهن (پانا) -با برگزاری جلسات انگیزشی می‌توان زمان باقیمانده را جهت امتحانات نهایی و کنکور را مدیریت کرد و حتی دانش‌آموزانی که درامرتحصیل تاکنون کوتاهی کردند، آنها را هم با کمک تیم متخصص، در مسیررشدوشکوفایی هدایت وراهنمایی کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسات انگیزشی با عنوان چندقدم تاموفقیت در رودهن

مریم محرابی مدیردبیرستان طالقانی آموزش و پرورش رودهن درگفتگو باپانا درخصوص برگزاری جلسات انگیزشی جهت پایه‌های یازدهم ودوازدهم این واحد آموزشی اظهارکرد: برای دختران یازدهم هدف ایجاد انگیزه در راستای ورود به سال آخر تحصبلات و آمادگی جهت آزمون سراسری است و دانش‌آموزان پایه دوازدهم، نیز سال‌های طولانی تلاش کردند و امسال در اصل مانند چیدن میوه پرحلاوت این زحمات است. ما به دانش‌آموزان یادآوری می‌کنیم که هروقت شروع کنید، دیرنیست و شما به موفقیت خواهید رسید و تا زمان برگزاری آزمون سراسری باقیمانده فرصت خود را برای خواندن درس برنامه‌ریزی کنید و درکنارآن نباید از امتحانات نهایی غافل شد.

او افزود: باید زمان باقیمانده را جهت امتحانات نهایی و کنکور را مدیریت کنیم و حتی دانش‌آموزانی که درامرتحصیل تاکنون کوتاهی کردند، آنها را هم با کمک تیم متخصص، در مسیررشدوشکوفایی هدایت وراهنمایی کنیم. این جلسات باهمراهی مشاوره تحصیلی مدرسه، معاونین آموزش، اجرایی و همچنین با راهنمایی‌های یک کارشناس دکترا انجام می‌شود و مشاوره‌ها هم به صورت فردی و گاهی گروهی و یا به صورت برگزاری همایش‌اجرا می‌شود.

محرابی تهذیب نفس درکنارتحصیل را مهم دانست و گفت: دانش‌آموزان درکنار خواندن درس به تزکیه نفس نیز بپردازند و ازروحیه خود مراقبت کنند و پرانرژی پیش بروند.

مدیردبیرستان طالقانی آموزش و پرورش رودهن استقبال دانش آموزان از طرح برگزاری همایش را خیلی خوب برشمرد و گفت: همایش پایه دوازدهم ما به نام چندقدم تاموفقیت، ونام همایش پایه یازدهم اولین گام موثر است.

او با اشاره به طرح اردوی مطالعاتی دانش‌آموزان نیز خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط قرنطینه وحضور خانواده‌ها در خانه، بعضی دانش‌آموزان ممکن است مسیر مطالعه درست را نداشته باشند و به این منظور ما طرحی به عنوان اردوی مطالعات را در نظر داریم اجرا کنیم که‌ دانش‌آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند در این طرح شرکت کنند و فقط منتظر کسب مجوز از اداره آموزش پرورش منطقه رودهن هستیم .

محرابی اظهار کرد: از جمله دیگر طرح‌های ما هم برگزاری کلاسهای تقویتی با همکاری اساتید مجرب با تقاضای والدین است این جلسات نیز به صورت تلفیقی در فضای مجازی وگاهی هم حضوری با تعدادکمترازده نفر برگزار خواهدشد.

محرابی در پایات ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی بین خانه، مدرسه و اولیاء بتوانیم دست در دست هم به هدف اصلی که همانا رشد و شکوفایی دانش‌آموزان است، نیز برسیم.

خبرنگار دانش‌آموز : کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار