بیانیه باشگاه شهرداری آستارا درباره قانون‌شکنی در شیراز

تهران (پانا) - باشگاه شهرداری آستارا با انتشار بیانیه‌ای به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شیراز اعتراض کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه باشگاه شهرداری آستارا درباره قانون‌شکنی در شیراز

به گزارش روابط عمومی باشگاه شهرداری آستارا، با توجه به اینکه در یک سال گذشته تمام دنیا درگیر ویروس منحوس کروناست و بالطبع آن تمامی مسابقات ورزشی در برخی کشورها برای رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگران برگزار می شود جای سئوال است که چگونه و چطور در دیدار امروز تیم های قشقایی شیراز و شهرداری آستارا بالغ بر ۲۰۰ هوادار تیم میزبان در استادیوم پارس شیراز حضور یافته بودند؟

طبق پروتکل اعلامی از سوی وزارت بهداشت و سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، مسابقات ورزشی در تمامی سطوح باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون حضور تماشاگران برگزار گردد و تیم های میزبان و میهمان به ترتیب حق استفاده از شش و چهار تماشاگر آن هم بصورت vip را دارند.

از مسئولان برگزاری مسابقات لیگ یک و ناظر بازی و متولیان و برگزار کنندگان بازی امروز تیم های قشقایی شیراز و شهرداری آستارا این سئوال را داریم که چه کسی مسئول تضمین سلامتی اعضای تیم آن هم در این شرایط بحرانی است.

در حالی که تیم شهرداری آستارا با سخت گیری سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون از حق میزبانی محروم است و به هیچ عنوان نمی تواند از امتیاز میزبانی و حضور این چنینی هواداران خودی در بازی‌های خانگی بهره مند شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار