فرماندار اسلامشهر:

روند صعودی بستری مبتلایان به کرونا زنگ خطر را به صدا درآورده است

اسلامشهر (پانا) - اعضای ستاد کرونا به عنوان همیاران کادر درمان و مدافعان سلامت باید با جدیت تمام به وظایف خوددر حوزه پیشگیری و مقابله با این ویروس عمل کنند.

کد مطلب: ۱۱۵۹۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
روند صعودی بستری مبتلایان به کرونا زنگ خطر را  به صدا درآورده است

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان در سخنانی با اشاره به شیب نزولی تعداد فوتی‌های بیماری کرونا اظهار کرد: با توجه به کم شدن سخت‌گیری‌ها و ساده‌انگاری مردم روند صعودی ابتلاء و بستری مبتلایان به ویروس کرونا در روزهای اخیر در اسلامشهر را شاهد هستیم.

او با بیان اینکه روند صعودی بستری مبتلایان به کرونا زنگ خطر را برای ما به صدا درآورده، تصریح کرد: اعضای ستاد کرونای شهرستان به عنوان همیاران کادر درمان و مدافعان سلامت باید با جدیت تمام به وظایف خود در حوزه پیشگیری و مقابله با این ویروس عمل کنند.

فرماندار اسلامشهر تأکید کرد: مسئولان ادارات، روسای بانک‌ها، متصدیان واحدهای صنفی و... باید همکاری لازم با کارشناسان شبکه بهداشت و درمان که وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را رصد می کنند، داشته باشند.

سپس در ادامه فاطمه تاجیک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی با اشاره به برداشتن بعضی از محدویت‌ها خاطرنشان کرد: برنامه‌ و مسابقات ورزشی در سطح شهرستان ودر زیر فضای مسقف بدون اطلاع شبکه بهداشت و درمان اجرا می‌شود که می‌تواند در روند ابتلاو صعودی شدن بستری‌های کرونا نقش بسزایی داشته باشد و این در حالی است که ستاد دهه فجر و کرونای کشور بر اجرای برنامه‌ها در فضای مجازی تأکید دارد.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار