پالیزدار: دهه فجر مظهر دینی و مذهبی مردم ایران است

تهران( پانا) - مدیر منطقه 16 آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی، دهه فجر را یاد آور انتخاب حکومت دینی مبتنی بر مردم سالاری دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۹۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پالیزدار: دهه فجر مظهر دینی و مذهبی مردم ایران است

مصطفی پالیزدار، مدیر آموزش و پرورش منطقه 16 با همراهی مصطفی سلیم خانی معاون پرورشی و تربیت بدنی، رضا سلطانی معاونت ابتدایی، داود محمدی وند معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت و ملیحه مزینانی کارشناس امورفرهنگی و هنری، به مناسبت جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در مدارس ابتدایی ابوذر، هابیل و هنرستان گل یاس حضور یافتند.

مصطفی پالیزدار، مدیر آموزش و پرورش منطقه 16 در این برنامه گفت: برگزاری جشن دهه فجر، مظهر دینی و مذهبی مردم ایران است. این دهه، یاد آور خاطرات و رشادت های مردم در انقلاب سال57 نیز است. در آن ایام غیرت دینی و مذهبی مردم ایران باعث شد تا حکومت دینی مبتنی بر مردم سالاری دینی بر جامعه حاکم شود. این مراسم یاد آور شهدا نیز است؛ وظیفه ما این است که در عرصه های مختلف، از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حریم اهل بیت، دفاع از سلامت کشور و شهیدان تعلیم و تربیت هم یادی کنیم.

پالیزدار در جمع آموزگاران و عوامل اجرایی مدارس ابتدایی ابوذر و هابیل، ضمن تشکر از آن ها در ایام سخت کرونایی افزود: ما باید در عرصه تعلیم و تربیت به تمام ابعاد توانمندی های دانش آموزان توجه کنیم. ما نباید فقط از دید آموزشی و نمرات، آن ها را مورد ارزیابی قرار دهیم. یک مدرسه پویا باید دارای مهارت های گوناگون شامل درسی و آموزشی، هنری، فنی، اخلاقی و ادبی باشد تا دانش آموزان بتوانند در یک حوزه، توانمندی های خودشان را نشان دهند؛ اگر غیر از این باشد دانش آموز برای نشان دادن توانمندی خود احتمالا روی به بزه می آورد. توجه به توانمندی، به آن ها اعتماد به نفس و عزّت نفس می دهد. هرچند بین اعتماد به نفس و عزّت نفس فرق است؛ کسی که بزه می کند اعتماد به نفس دارد ولی عزّت نفس ندارد. ما باید به ارتقای عزّت نفس دانش آموزان کمک کنیم.

حُسن ختام مراسم جشن انقلاب در منطقه 16، توام بود با تقدیر از دانش آموزانی که در مسابقات قرآن، احکام، نماز و محفل انس با قرآن مقام آوردند. این تقدیر توسط مدیر آموزش و پرورش و معاونت پرورشی منطقه انجام گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار