نظارت تحولی، ثمره تحول در نظارت

ورامین(پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران، از نظارت تحولی به عنوان چشم‌اندازی یاد کرد که با تحول در نظارت می‌توان به آن دست‌یافت.

کد مطلب: ۱۱۵۹۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
نظارت تحولی، ثمره تحول در نظارت

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش ورامین، عبدالرضا دژن رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی شهرستان‌های استان تهران از مدارس ورامین بازدید کرد.

این مقام‌مسئول ضمن ارزیابی عملکرد مدارس در فضای مجازی، نحوه خدمات‌رسانی آموزش حضوری به دانش‌آموزانی که از فضای مجازی بی‌بهره‌اند گفت: هر ساله بازدیدها بر اساس ارزیابی عملکرد حضوری مدارس انجام شده است، اما امسال با وجود کرونا بازدیدها و نظارت‌های آموزشی دست‌خوش تغییراتی شده است و این نظارتها با رویکرد ایجاد تحول انجام می‌پذیرد.

امیر محمدی، مدیر آموزش و پرورش ورامین، نیز با اشاره به تعبیر جدید سازمان یونسکو از سواد گفت: در تعریف جدید یونسکو، از سواد به عنوان آمادگی برای تغییر، نام برده شده است، آموزش و پرورش و فرهنگیان ثابت کردند این آمادگی را برای تغییر و تحول در ارائه خدمات آموزشی و پرورشی دارند. با وجود این قابلیت در آموزش و پرورش، می‌توان از آن به عنوان یک سازمان بالنده، پویا و چابک نام برد.

او در ادامه افزود: با ارزیابی و رصد فعالیت‌های بیش از ۷۰‌درصد از مدارس به این مهم دست یافتیم که فعالیت‌های آموزشی در تمامی مدارس ورامین استمرار دارد و منقطع نشده است و هر دانش‌آموزی که بنا به دلایلی از حضور در فضای مجازی محروم بوده، با مراجعه حضوری به مدرسه توانسته است از خدمات آموزشی حضوری بهره‌مند شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار