رانندگی کودک ۵ ساله با لندکروز شاسی بلند در خیابان!

تهران (پانا) - ویدئویی که یک کودک ۵ ساله را در حال رانندگی با یک لندکروز در خیابان‌های پاکستان نشان می‌دهد به ویدئویی خبرساز تبدیل شده است.

کد مطلب: ۱۱۵۹۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
رانندگی کودک ۵ ساله با لندکروز شاسی بلند در خیابان!

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس پاکستان تحقیقات خود را برای شناسایی هویت والدین یک کودک ۵ ساله که اقدام به رانندگی با لندکروز شاسی بلند در یکی از خیابان‌های این کشور کرده بود آغاز کرده است. ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ شده بود این کودک را در خیابانی شلوغ و در پشت فرمان یک تویوتا لندکروز v8 نشان می‌داد.

در این ویدئو این کودک در حالی که به نظر می‌رسید روی صندلی این خودروی مشکی رنگ ایستاده است مشغول رانندگی در خیایانی در مولتان، هفتمین شهر بزرگ پاکستان دیده می‌شد. این ویدئو توسط یکی از رانندگان دیگر و با تلفن همراه تهیه شده بود. پس از انتشار گسترده این ویدئو یکی از رسانه‌های محلی این کشور گزارش کرد که کودک در پشت فرمان این خودرو تنها ۵ سال سن داشته است.

پلیس رانندگی پاکستان نیز پس از داغ شدن این ویدئو تحقیقات خود برای شناسایی هویت والدین این کودک را آغاز کرده است. این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و آن‌ها نگرانی و خشم خود را از اقدام خطرناک این کودک و همچنین سهل انگاری والدین وی ابراز کردند.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این واقعا دیوانگی است، واقعا چیزی بیش از غیرمسئول بودن. خانواده این کودک حتی هیچ مراقبتی نسبت به بچه خود نشان نمی‌دهند و کاملا او را فراموش کرده اند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار