استاندار زنجان:

دهه فجر امسال ۷۹۱ پروژه در زنجان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود

زنجان (پانا) - استاندار زنجان خبر داد دهه فجر امسال ۷۹۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان در زنجان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۹۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر امسال ۷۹۱ پروژه در زنجان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود

فتح‌الله حقیقی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۲ هزار و ۷۶۱ نفر را به صورت مستقیم و ۲ هزار و ۶۰۰ نفر را به صورت غیر مستقیم ایجاد می‌کند.

وی اظهار کرد: امسال پروژه های دهه فجر استان از نظر تعداد، ۵۴ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، اما از نظر اعتباری و هزینه ای ۱۶ برابر افزایش دارد.

حقیقی ادامه داد: اعتبار دولتی تخصیصی به پروژه‌های دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد افزایش دارد.

استاندار زنجان گفت: در مجموع طی سال جاری ۹۷۱ پروژه در استان زنجان به افتتاح رسیده و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه مدیریت عالمانه در گرو داشتن نقشه راه است، خاطرنشان کرد: در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای طرح ها و خدمات خود نقشه راه تدوین کرده اند.

حقیقی از افتتاح ۶ پروژه در استان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهوری خبرداد و افزود: برای این پروژه‌های تولیدی و صنعتی ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه و با فعالیت آن ها برای برای ۲ هزار و ۸۷۴ شغل ایجاد شده است.

وی با قدردانی از عملکرد شبکه بانکی استان، افزود: بانک های استان ۹۲ درصد منابع جذب شده را در قالب تسهیلات پرداخت کرده اند که در این شاخص رتبه هفتم کشوری را دارد.

استاندار زنجان افزایش شمار بیمه شدگان اجباری را نشان از رونق تولید در این استان دانست و گفت: تعداد بیمه شدگان اجباری در فروردین امسال، ۱۱۰ هزار و ۸۹۳ نفر بود که این رقم آذر ماه امسال به ۱۱۶ هزار و ۴۲۷ رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار